mistä edul lastenvaatteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja munu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kierrä kauppojen löytökoreja. Saat juuri oikean koon, oikeaan aikaan, tuliterän. Huutonetissä usein ryöstöhinnat, käytetystä tavarasta ja vielä postikulut päälle.

olen aivan samaa mieltä huutonetissä ihan kamalat hinnat. Jostain vanhasta toppapuvusta, josta on polvet ja peppu kuluneet, jalkalenkit rikki, reikiä jne lähtöhinta on esim 21e ja korotukset 2-5e. Postarit päälle 7e. On aika kallis. Mä ketselin sieltä mutta olen päättänyt että ostan kakkospuvuksi mielummin vaikka huonolaatuisemman mutta uuden, saan sen melko samaan hintaan.
Kyllä kai siellä on jotain hyvää je edullistakin. Mutta yhden vaatepaketin olen tilannut ja aika pettymys se oli hintaansa nähden.

Elloksen, Anttilan, Josefssonin, Catalogin, H&M:n jne löytökorit, ja kampanjatuotteet.

Meillä ainakin halpahallista löytää monesti tosi edullisesti poistomyynnistä. Yks vuosi ostin tytölle seuraavaksi vuodeksi toppapuvun hintaan 8e. Ja oli muutes hyvä puku!

www.babyidea.fi www.vauva-lehti.fi noissa kirpparit www.suomi24.fi on myös tori-palsta.... niin ja www.kestovaippainfo.fi löytyy myös ostetaan ja myydään osio. Näissä siis saat ostettua ja myytyä! =)

Yhteistyössä