Mistä erottaa esim reimatecin ykkös- ja kakkoslaadun??? Ja huutiksesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukkamaaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kukkamaaria

Vieras
Ostin huutiksesta vk-setin, uuden, lappuja ei ollut kiinni. Ykköslaatua ilmoitettiin olevan. menin hakemaan settiä (nouto siis sovittu), tutkailin takkia ja housuja ja totesin uudeksi. Myyjän mies tuli sitten siihen selittämään jotain ja kysyi puolisoltaan yllättäen, että olikos tuo se setti tehtaanmyymälästä missä ei teipattuja saumoja... Minäkin siihen että häh?!?!?! Myyjä lehahti aivan punaiseksi ja selitteli jotain, typeryksissään ei korjannut heti miehensä sanoja vaan alkoi jotain sopertaa... Tuumasin että puolet hinnasta pois tai en ota, antakoot vaikka viis negaa palautetta... Mutta siis kysymyshän kuului, mistä voi päällepäin erottaa onko ykkös vai kakkoslaatua? Vai voiko noita kakkoslaadun haalareita myydä priimana?? Kysyttäköön vielä että minkä palautteen laittaisitte myyjälle huutikseen???

niin ja minulle ei vielä tänäpäivänäkään ole selvinnyt mitä laatua puku on... Vaikka sen ostinkin...

Terveiset huutismyyjälle jos täällä palstailee, tunnistaa varmasti itsensä =)

Mies oli siis maininnut ettei ole teippauksia.Nuo teippaukset kyllä tuntee todella hyvin ihan päältäpäin kokeilemalla saumoja.
Jos kakkoslaadun puku tosiaan niin negatiiviseen palautteeseen laittaisin tiedon tuosta "huijauksesta!.

minäkin laittasin negan koskoa on selkeesti yrittänyt huijata!
myynyt priimaa ja kakkos laatu ei sitä ole.
saitko paljonkin alennusta?jos sait niin pistä neutraali mutta viestiin siitä että 1.luokan olikin 2.luokan tavaraa

Hei! Minä, kunnon Huutislaisena , kerron kohteessa aina KAIKEN mahdollisen ja mahdottoman myynnissä olevasta tuotteesta. Tämä vain siksi, ettei vastaavia tilanteita pääsisi tapahtumaan.
Antaisin ehdottomasti negapalautteen, tuo on kuitenkin niin oleellinen tieto ja se jätettiin kertomatta!! :snotty:

Minä ostin huutiksesta reimatecin haalarin ja myyjä kertoi sen olevan esittelykappale eli muuten täysin ykköslaadun pukua vastaava, mutta siihen ei ostaessa saa mitään takuuta. Tämä tieto on ilmoitettu pesulapussa myös.

Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
Mies oli siis maininnut ettei ole teippauksia.Nuo teippaukset kyllä tuntee todella hyvin ihan päältäpäin kokeilemalla saumoja.
Jos kakkoslaadun puku tosiaan niin negatiiviseen palautteeseen laittaisin tiedon tuosta "huijauksesta!.

Joo siis se myyjän mies tuli selittää ensin jotain vaimon lastenvaateinnostuksesta, kui paljon ostelee jne. Ja sitten että aina kun olevat reissussa niin pitää koluta kaikki myymälät jne. Ja olivat jollain reissulla olleet reiman tehtaanmyymälässä jne ja sitten vaan että oliko tuo se puku missä ei teippauksia?? Ilmeisesti miehen sanat pääsi yllättämään myyjän (vaimon) ja ei osanut aidosti korjata/valehdella tms että kyllä tää on priimaa tms... selitteli vaan jotain maama punaisena että en minä tiedä tai jotain... Ja jos katse olisi tappanut niin kyllä miehelle olis huonosti käynyt. Sain puvun 25e:lla (vajaa puolet alkuperäisestä) koska muuten epäilisin että puku on II-laatua, siis näin myyjä selitteli...

Olen tutkiskellut settiä ja pesulaput ehjät, mitään mainintaa esittelypuvusta ei ole. pitänee mennä kauppaan vertaamaan aitoa pukua ja tämän teippauksia... Meillä kun ei entuudestaan ole tällaisia pukuja ollut.

No onko siitä sinun ostamastasi haalarista leikattu sieltä sisällä olevasta isosta pesulapusta kulma pois? En negaa antaisi, kun suostui hintaa tiputtamaan puoleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen tutkiskellut settiä ja pesulaput ehjät, mitään mainintaa esittelypuvusta ei ole. pitänee mennä kauppaan vertaamaan aitoa pukua ja tämän teippauksia... Meillä kun ei entuudestaan ole tällaisia pukuja ollut.

No etkö voisi vain helposti ottaa ja testata, että onko teippauksia? Eli hanan alle puku ja katso valskaako sauman kohdalta.

Alkuperäinen kirjoittaja viera:

No etkö voisi vain helposti ottaa ja testata, että onko teippauksia? Eli hanan alle puku ja katso valskaako sauman kohdalta.

Ei hanan alle, vaan vesiämpäriin sieltä sauman kohdalta. Meillä on ostettu yhdet housut yhdestä kaupasta, niissä roikkui reiman lappunivaskassa yksi lisälappu, että housujen saumoja ei ole teipattu. Eivät ne kyllä vuoda ämpäritestissä.

Alkuperäinen kirjoittaja viera:

En minä siihen saumaan sellaisella paineella vettä saa että päästäis läpi. olen kuullut että hanatesti ei kerro koko totuutta. Tuo saumojen teippaamattomuus tulee esille vasta käytössä kun märkää ja painoa, esim istuu lumihangessa tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
Kai erotat onko saumassa teippaukset vai ei? Teippaukset tuntuvat n.puolen sentin päässä saumasta. Siis siinä kohtaa on se teipin reuna.

Ilmeisesti ei sitten ole teipattu, koska mitään erikoista minä en saumoissa näe. Myyjä selitti että teippaukset on huomaamattomat... Mutta pitänee käydä katsomassa joskus millainen on teipattu sauma...

Kai erotat onko saumassa teippaukset vai ei? Teippaukset tuntuvat n.puolen sentin päässä saumasta. Siis siinä kohtaa on se teipin reuna.

Ilmeisesti ei sitten ole teipattu, koska mitään erikoista minä en saumoissa näe. Myyjä selitti että teippaukset on huomaamattomat... Mutta pitänee käydä katsomassa joskus millainen on teipattu sauma...

Meillä ReimaTeciä neljänä haalarina ja Myös Remua teipatuilla saumoilla. kaikissa nuo teippaukset kyllä tuntuvat. Voipi siis olla ettei teillä ole teipatut. Mutta niinkuin aiemmin sanoit, tuo "lumihanki-testi" on paras :D

Niin ja malleissahan lukee pesulapussa että kausi ja mallin nimi, ne ei silti kyllä mitään kakkosta ole ihan samat ominaisuudet. Tehtaanmyymälöissä on myyty edullisempaa toppahousua joka ei ole millään lailla kakkoslaatua vaan ihan tehty tarkoituksella edullisemmaksi, näitä ei pitäisi olla myynnissä edes muualla.
Meillä on tälläisiä housuja useammat ja käytössä ei huomaa mitään eroa tavalliseen.

Meillä ReimaTeciä neljänä haalarina ja Myös Remua teipatuilla saumoilla. kaikissa nuo teippaukset kyllä tuntuvat. Voipi siis olla ettei teillä ole teipatut. Mutta niinkuin aiemmin sanoit, tuo "lumihanki-testi" on paras :D

Sitä kun näin 'vanhoilla päivillä' ryhtyy ensi kertaa äidiksi, niin ei oikein ole tarvinnut aiemmin näiden teccien tai muiden maailmassa olla - nimin. 'ihan pihalla' =)

Kyllä teippaukset huomaa selvästi.

Voit kokeilla myös seuraavalla tavalla. Laita sauman päälle vettä niin että se jää siihen kellumaan. Katsot sitten jonkun ajan päästä onko vesi päässyt läpi.

Sitä kun näin 'vanhoilla päivillä' ryhtyy ensi kertaa äidiksi, niin ei oikein ole tarvinnut aiemmin näiden teccien tai muiden maailmassa olla - nimin. 'ihan pihalla' =)

No pihalla se varmin varmistus tuleekin ;) Jos istuu märässä ja tulee läpi, ei ole teipattu. Meillä ollut myös perus-reimaa ei-teipatuilla saumoilla ja kankaat kyllä kestivbät kosteuden, mutta saumuista tuli läpi.

On sinulla tecciä teipatuilla saumoilla tai ei, hyvän kaupan olet tehnyt uudesta haalarista tuohon hintaan!! Jos ei olekaan teipatut, niin kuriksia vaan päälle :D

Ei se ikä sitä tietoutta katso :hug:

Yhteistyössä