Mistä erottaa sperman limatulpasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedosta kiitollinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiedosta kiitollinen

Vieras
Ja anteeksi heti jo alkuun tyhmää kysymystä, mutta asia hieman mietityttäny..
Kuinka kauan spermaa valuu ulos sekstailun jälkeen, päiviä?

Viikon verran pitäis vielä vauvelin pysytellä masussa ja tänään ja eilen tullut paksua limaa alapäästä...nyt miettiny sitten että kumpaakohan se on.

kyllä se sperma yleensä tulee aika äkkiä ulos. Mutta sinuna en vielä huolestuisi vaikka oiski limatulppaa. Kaverilla limatulppa tuli kaksi viikkoa ennen synnytystä ulos.

limatulppa on tosiaan semmosta paksumpaa ja sit voi tulla klönttejä, mulla se on poistunut jo viikon verran. edellisen muksun kohdalla se tuli kerralla ja poika synty samana päivänä. eikä mullakaan ole mitään verta siinä ollut.

Sperma on juoksevaa, kun tulee ulos.
Limatulppa on sitkeää limaa, vähän kellertävää ja todella paksua. Mulla on tullut kaikissa viidessä raskaudessa tuo limatulppa. Ikinä siinä ei ole ollut verta tai verijuovia.
Yleensä synnytys on käynnistynyt pian tuon jälkeen. Kahdessa viimeisessä raskaudessa parin tunnin päästä.
Kolmannessa meni kyllä liki pari viikkoa, mutta kohdunsuu olikin auki 4cm jo viikolla 37. Vauva syntyi rv 39.

Alkuperäinen kirjoittaja 39+1:
limatulppa on tosiaan semmosta paksumpaa ja sit voi tulla klönttejä, mulla se on poistunut jo viikon verran. edellisen muksun kohdalla se tuli kerralla ja poika synty samana päivänä. eikä mullakaan ole mitään verta siinä ollut.

Eli tänään on tainnu limatulppaa tulla... todella sitkeää oli mitä tuli reilun ruokalusikallisen verran tänään. Kuinka suuri se limatulppa on? Eli kuinka kauan sitä kestää tulla pikkuerissä että loppuu kokonaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja 39+1:

Eli tänään on tainnu limatulppaa tulla... todella sitkeää oli mitä tuli reilun ruokalusikallisen verran tänään. Kuinka suuri se limatulppa on? Eli kuinka kauan sitä kestää tulla pikkuerissä että loppuu kokonaan?

Määrältään kuullostaa limatulpalta. Yleensä ison klöntin tultua ei mulla ainakaan ole kauheasti sitä enää tipahdellut.

T. pian kuuden äiti

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mulla on valunut spermaa useempia päiviäkin, tai vielä pari päivää sekstailun jälkeen. Sperma tai valkovuoto on kuitenkin 'nestemäisempää' kuin limatulppa käsittääkseni.

Juu oli ihan kunnon sitkeää limaa. Sellaista vähän kuin lapsille on niitä limalöntti leluja, mitkä levahtaa kun esim seinään heittää jne..

Yhteistyössä