Mistä halpoja imetysliivejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A

Vieras
Hakusessa olis halpoja imetysliivejä n. koossa 95 D tai E. Mistä ihmeestä löydän... Kaikki kaupat jotka oon kiertäny niin koot loppuu 85:een. En viitsis liiviliikkeestä ostaa ja pulittaa viittäkymppiä.

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=260006&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=12653&compartmentId=13154&categoryId=13170

Alkuperäinen kirjoittaja A:
Hakusessa olis halpoja imetysliivejä n. koossa 95 D tai E. Mistä ihmeestä löydän... Kaikki kaupat jotka oon kiertäny niin koot loppuu 85:een. En viitsis liiviliikkeestä ostaa ja pulittaa viittäkymppiä.

Prismassa on sellaiset n. 15 maksavat ja ihan älyttömän hyvät!!! Ostan niitä aina, ovat parempia kuin 50 maksavat kalliit!

Mulla on netanttilasta yhet halvat, ja ne on ihan kauheat päällä ja ruman näköisetkin päällä, siis eivät istu lainkaan ja näkyy paidan läpi. Ois pitänyt palauttaa, mutta oli niin akuutti tarve niille että päätin pitää varaliiveinä. Musta parhaat on Lindexin liivit.

liity club changeen saat kunnolliset ja juuri itsellesi sopivat. Jäsenenä ihan edullisesti (-50%).Triumphin marketti liivit ovat tosi huonoja, eivät tue ollenkaan ja saat pulittaa 35 -40 ? niistä....

Alkuperäinen kirjoittaja moo:
liity club changeen saat kunnolliset ja juuri itsellesi sopivat. Jäsenenä ihan edullisesti (-50%).Triumphin marketti liivit ovat tosi huonoja, eivät tue ollenkaan ja saat pulittaa 35 -40 ? niistä....

Ei ole tota changen liikettä täällä meillä.

Ärsyttää niin paljon nää mun hirveet utareet, ku ei voi haaveillakaan mistään halvoista liiveistä. Aina on ostettava ihan oikeista rintaliivikaupoista, niissäkin on valikoima tosi huono tän kokoiselle, ja marketista on ihan turha mitään yrittääkään ettiä. Olen siis kokoa 70F, eli laiha mutta h***in isot tissit :( Tässä kohta alkaisi olemaan pakko alkaa metsästää imetysliivejä, mutta ahdistaa jo valmiiksi!

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Ärsyttää niin paljon nää mun hirveet utareet, ku ei voi haaveillakaan mistään halvoista liiveistä. Aina on ostettava ihan oikeista rintaliivikaupoista, niissäkin on valikoima tosi huono tän kokoiselle, ja marketista on ihan turha mitään yrittääkään ettiä. Olen siis kokoa 70F, eli laiha mutta h***in isot tissit :( Tässä kohta alkaisi olemaan pakko alkaa metsästää imetysliivejä, mutta ahdistaa jo valmiiksi!

Eikö sulla ole jo niskavaivoja noiden melonien kaa? Kaverilla oli jatkuvaa päänsärkyä ja niskavaivoja, kävi pienenennyttämässä rintansa ihan julkisella puolella ja päänsäryt ja niskajumit helpotti!

Yhteistyössä