mistä halvimmalla duplon paloasema??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eli harmittaa vietävästi kun näin niitä tarjouksessa br-leluissa ja prismoissa tuossa kesällä reiluun 40-, mutta silloin en älynnyt ostaa kun ajattelin että tuleehan noita tarjouksia vielä MUTTA nyt kun joulu lähestyy niin eihän tuota koko pakettia enää jokapaikasta edes löydy. ja ne missä myydään maksaa sen 60-,

kukaan tiedä mistä sen saisi halvemmalla??!

Nettikaupoissa on se ongelma että posyikuluihin kuluu melkein se saavutettu voitto.. Eli pitäis sitten tilata iso kasa leluja yhdestä putiikista. Prismaan tulee varmaan vielä asiakasomistajapäivät (ainakin hok-elannolla on perinteisesti marraskuussa ollut) jolloin lelut on -15%

Mut tuossa on yks nettihinta.(46e)

http://www.lelut.fi/paloasema-p-1727.html

Ebaysta näyttää löytyvän halvimmillaan 39eurolla saksasta postitettuna, postikulut ei selvinny ilmoiyiksesta mutta, yleensähän euroopan sisäiset postikulut on samaa luokkaa kuin suomen sisäine posti.
http://www.m.ebay.com/sch/i.html?kw=Duplo++6168&isNewKw=1&pgn=1&epp=24&mfs=SBCLK&acimp=0&itemId=&cnm=&cid=&sqp=Duplo++6168&_trksid=p2056088.m2428.l1313.TR2.TRC0.XDuplo++6168

[QUOTE="Vieras";29195553]Tuo on eri, ei tuo kuutta kymppiä suomessakaan maksa, oletin että kyse on tuosta 6168 mallista.[/QUOTE]
Tjoo, eipä tuosta aloituspostauksesta mallia selvinnyt. Itse asiassa mulla ei ole edes käryä kenen "vieraan" viestiin nyt vastaan, oletko aloittaja, vastaaja vai jotain siltä väliltä :D

Joka tapauksessa kannatan tuota Ebayn kuikuilua, oli leluhankinta sitten mikä hyvänsä.

siis ap olen, just tuota 6168 tarkotin tai sitten sen edeltäjää 5601:stä. ja ebaysta en ole ikinä tilannut, onko se kuinka luotettavaa??!
ja tästä oppii oikeesti sen että vaikka just sillä hetkellä kun jonkun kivan kaupassa näkee ja se ois kuinka tarpeeton niin se pitää ostaa.

[QUOTE="vieras";29195686]siis ap olen, just tuota 6168 tarkotin tai sitten sen edeltäjää 5601:stä. ja ebaysta en ole ikinä tilannut, onko se kuinka luotettavaa??!
ja tästä oppii oikeesti sen että vaikka just sillä hetkellä kun jonkun kivan kaupassa näkee ja se ois kuinka tarpeeton niin se pitää ostaa.[/QUOTE]
Riippuu keltä tilaa. Sama periaate kuin huutonetissä. Jos tilaat joltakulta jolla on satoja/tuhansia positiivisia palautteita, tuskin sieltä mitään negatiivisia yllätyksiä on luvassa.

[QUOTE="vieras";29195686]siis ap olen, just tuota 6168 tarkotin tai sitten sen edeltäjää 5601:stä. ja ebaysta en ole ikinä tilannut, onko se kuinka luotettavaa??!
ja tästä oppii oikeesti sen että vaikka just sillä hetkellä kun jonkun kivan kaupassa näkee ja se ois kuinka tarpeeton niin se pitää ostaa.[/QUOTE]

Jos maksat luottokortilla niin vastuuhannon luottokorttifirmalla. Eli jos et saa tuotettasi niin reklamoit rahasi takaisin luottokorttiyhtiöltä. tilausken yhteydessä tehtävällä tilisiirtolla toki ei kannata osttaa ulkomailta eikä edes suomesta jossei oo pakko.

Yhteistyössä