Mistä halvimmalla F-Secure?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viruksia pelkäävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mein "atk-vastaava" eli mun hyvän kaverin mies sanoi että toi on paras ja kotimainen. En tokikaan tiedä moisesta avastista mitään... Mutta tuon F-Securen halua =)

Alkuperäinen kirjoittaja Viruksia pelkäävä:
Mein "atk-vastaava" eli mun hyvän kaverin mies sanoi että toi on paras ja kotimainen. En tokikaan tiedä moisesta avastista mitään... Mutta tuon F-Securen halua =)

Juu ja sitten koneesi ei ole enää yhteistyössä. Nuo paljon tilaa vaativat ohjelmat pitäisi ladata ihan ensimmäisenä. Muuten sekoittavat koneen ja eivät toimi oikein, varsinkaan jos vanhasta torjuntaohjelmasta on nimikään jäljellä jossakin piilotiedostossa

Mikä operaattori sulla on? Sitä kautta voisi saada..

Meillä on F-secure, eikä hidasta konetta millään tavalla.. Päivittää öisin, enkä silloin koneella ole (useimmiten :saint: )

me ei meinattu saada sitä vitsin securee enää pois koneeltakaan.. sama oli nortonin kanssa.ja ne on aivan sairaan raskaita ohjelmia. varsinkin vähääkään heikommalle ja vanhemmalle myllyille ne aiheuttaa vaan lisäharmia.
nyt ollut avast noin 3vuotta ilman viiruksen viirusta ja meillä on aika runsasta tämä internetin käyttö.

Ellei sun tietokonees oo viimeisintä huutoa oleva tehomylly, niin jätä se F-secure suosiolla kauppaan. On ehkä kotimainen ja blaablaa, mutta sen kanssa menee järki!!! Meillä on yhdessä työkoneessa FS, ja tekis mieli heittää koko kone ikkunasta ulos. FS vaatii älyttömästi tehoja verrattuna esim. Avastiin. Ja Avast on sitäpaitsi kotikäytössä ilmainen.

Suosittelen Avastia!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luotan myös f-secureen. En usko, että isot yritykset käyttäisivät, jos olisi täysin huono. Hinnasta en osaa sanoa, kun meillekin työn kautta saadaan ilmaiseksi.
Minä ole töissä isossa yrityksessä ja viimeisimmän virusepidemian jälkeen tämän ison yrityksen isot johtajat harkitsevat vakavasti korvaavaa tuotetta F-Securelle.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luotan myös f-secureen. En usko, että isot yritykset käyttäisivät, jos olisi täysin huono. Hinnasta en osaa sanoa, kun meillekin työn kautta saadaan ilmaiseksi.
Minä ole töissä isossa yrityksessä ja viimeisimmän virusepidemian jälkeen tämän ison yrityksen isot johtajat harkitsevat vakavasti korvaavaa tuotetta F-Securelle.

NIin, harkitsevat ;) Siinä vaiheessa kun työn puolesta tätä ei enää saa, harkitaan siirrytäänkö siihen uuteen ohjelmaan vai mitä tehdään. Tällä hetekellä pelittää. Enkä yhtään ihmettele, vaikka joskus vaihtuisikin, monta vuotta sentään ollut valta-asemassa.

Yhteistyössä