V
Viruksia pelkäävä
Vieras
Verkosta voi ostaa hintaan 79,90?, mutta onko se halvempi kaupassa? Jos niin missä? Turun suunnalla asutaan ja kaikki vinkit otetaan vastaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viruksia pelkäävä:Mein "atk-vastaava" eli mun hyvän kaverin mies sanoi että toi on paras ja kotimainen. En tokikaan tiedä moisesta avastista mitään... Mutta tuon F-Securen halua =)
Minä ole töissä isossa yrityksessä ja viimeisimmän virusepidemian jälkeen tämän ison yrityksen isot johtajat harkitsevat vakavasti korvaavaa tuotetta F-Securelle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luotan myös f-secureen. En usko, että isot yritykset käyttäisivät, jos olisi täysin huono. Hinnasta en osaa sanoa, kun meillekin työn kautta saadaan ilmaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Minä ole töissä isossa yrityksessä ja viimeisimmän virusepidemian jälkeen tämän ison yrityksen isot johtajat harkitsevat vakavasti korvaavaa tuotetta F-Securelle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luotan myös f-secureen. En usko, että isot yritykset käyttäisivät, jos olisi täysin huono. Hinnasta en osaa sanoa, kun meillekin työn kautta saadaan ilmaiseksi.