Mistä hemmetistä mä tiedän, mikä on mulle sopiva liivikoko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
Rinnan alta mitta 115, päältä n. 125-127. Kun kokeilen nettien laskureita, koko vaihtelee ihan mielettömästi. Yhden laskurin mukaan mun kuppikoko on AA ja tälläkin hetkellä on käytössä liiviliikkestä ostetut liivit, joissa kuppi C. Että mitä ja ketä uskoa. Nuokin liivit on itseasiassa pienet siis oli jo ostaessa, mutta liiviliikkeen asiantuntija sanoi, että kyllä 95, vaikka hädin tuskin sain liivit takaa kiinni ja puristi rintakehää. Sanoi vaan, että pitää olla napakat. Kahdet liivit ostin ja meni 100 euroa. Toiset liivit oli koko 95B ja toiset 95C että mitäköhän sekin nainen tiesi.

Mutta siis alkuperäiseen kyssäriin, osaako kukaan neuvoa mistä mä saisin tietää oikean koon? Mä taidan olla ainut tällainen isompi ihminen,jolla ei ole tissit kokoa d-g ja siksi noi laskurit ei toimi millään sivulla.

http://www.lumingerie.fi/PublishedService?pageID=18&freePage=290

kokeile tästä. ainakin tämä antoi oikeat mitat minulle. jos sopivat kun laitat ensimmäiselle kiinnitykselle niin silloin oikea kokoiset.

isoimmilta paikkakunnilta löytyy erikoisliikkeet, se change myy vaan omia aika pienirintaisille tarkoitettuja mallejaan. Ja joka liivi pitää koettaa erikseen, ts. maidenformin yks malli pitää olla mulla 85dd ja joku gossard sitten 90E...

Alkuperäinen kirjoittaja veräs:

kokeile tästä. ainakin tämä antoi oikeat mitat minulle. jos sopivat kun laitat ensimmäiselle kiinnitykselle niin silloin oikea kokoiset.

tätä jo kokeilin, ja mitta 105 DD! Tuossa lukee, että laskurion D-K -koon rinnoille

Alkuperäinen kirjoittaja apuja:
mutta liiviliikkeen asiantuntija sanoi, että kyllä 95, vaikka hädin tuskin sain liivit takaa kiinni ja puristi rintakehää. Sanoi vaan, että pitää olla napakat.

Kokeile ympärysmitaltaan 5cm isompaa, mutta kuppikooltaan kokoa pienempää liiviä. Mulle itselleni käy koot 75B ja 80C - pienempi ympärys on asiantuntevan myyjän mukaan sopivampi, mutta suurempi tuntuu mun mielestä päällä paremmalta. Kuppikoko on molemmissa yhtä hyvin istuva.

Käy vielä liikkeessä ja pyydä myyjältä sovitukseen noita rinnakkaiskokoja, että voit verrata mikä susta tuntuu parhaalta.

no mulla hieman sama ongelma. kaupan liiveissä kun b-kupin liivit päättyy yleensä 85 ja mulla pitäis olla vähintään 95b tai c riippuen mallista. ei oo liivien valmistajat varmaankaan käsittäneet,että ei kaikilla isoilla naisilla oo suuri kuppikoko

Mä kun menin ekan kerran changesta ostamaan liivejä, luulin olevani ympärysmitaltani paljon isompi kuin mitä siellä sitten katsottiin. Eli ikäni olin ostanu väärän kokosia liivejä. Kuppikoko sinällään siellä on pienehkö, eli esim. triumphin liiveissä mulle riittää se c useimmiten, joskus d, niin tuolla pitää ottaa aina e tai f. Mutta kokoja siellä on, kannattaa ainakin käydä =)

Alkuperäinen kirjoittaja veräs:

Mulle sekä laskuri että taulukko ehdotti kokoa 65D. B) :ashamed:

Mikään muu vastaava laskuri ei ole koskaan ehdottanut 65-ympärysmittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Mä kun menin ekan kerran changesta ostamaan liivejä, luulin olevani ympärysmitaltani paljon isompi kuin mitä siellä sitten katsottiin. Eli ikäni olin ostanu väärän kokosia liivejä. Kuppikoko sinällään siellä on pienehkö, eli esim. triumphin liiveissä mulle riittää se c useimmiten, joskus d, niin tuolla pitää ottaa aina e tai f. Mutta kokoja siellä on, kannattaa ainakin käydä =)

Sama juttu mulla, olen koko ikäni ostanut ympärysmitaltaan liian suuria liivejä. Mä kävin myös siellä Changessa ja sain myyjän opastuksella oikeankokoiset liivit varmaan ekaa kertaa elämässä..

Kuppikoot siellä kyllä pieniä, niiden liiveistä menee 65e, kun taas normaalisti olisi ehkä 65d. Minkälaiset koot siellä Lumingeriella on, tietääkö kukaan?

Olen niiden sitä kokolaskuria kyllä käyttänyt, mutta en ole uskaltanut tilata, koska sekin tarjoaa mulle sitä 65e:tä. Luulisi olevan iso, jos ei sielläkin ole tavallista pienempää kuppikokoa ne liivit.

Yhteistyössä