A
apuja
Vieras
Rinnan alta mitta 115, päältä n. 125-127. Kun kokeilen nettien laskureita, koko vaihtelee ihan mielettömästi. Yhden laskurin mukaan mun kuppikoko on AA ja tälläkin hetkellä on käytössä liiviliikkestä ostetut liivit, joissa kuppi C. Että mitä ja ketä uskoa. Nuokin liivit on itseasiassa pienet siis oli jo ostaessa, mutta liiviliikkeen asiantuntija sanoi, että kyllä 95, vaikka hädin tuskin sain liivit takaa kiinni ja puristi rintakehää. Sanoi vaan, että pitää olla napakat. Kahdet liivit ostin ja meni 100 euroa. Toiset liivit oli koko 95B ja toiset 95C että mitäköhän sekin nainen tiesi.
Mutta siis alkuperäiseen kyssäriin, osaako kukaan neuvoa mistä mä saisin tietää oikean koon? Mä taidan olla ainut tällainen isompi ihminen,jolla ei ole tissit kokoa d-g ja siksi noi laskurit ei toimi millään sivulla.
Mutta siis alkuperäiseen kyssäriin, osaako kukaan neuvoa mistä mä saisin tietää oikean koon? Mä taidan olla ainut tällainen isompi ihminen,jolla ei ole tissit kokoa d-g ja siksi noi laskurit ei toimi millään sivulla.