Mistä hippihenkisiä vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisi kiva jos tarkentaisit hieman että minkä tyylisestä hippihenkisyydestä pidät? Pukeudun itse hipahtavan, värikkään boheemisti mutta tyylini on silti naisellinen ja huoliteltu. Ostan paljon vaatteita ulkomailta, mutta tässä pari kauppaa:
- Cybershopissa myydään välillä tosi nättejä värikkäitä mekkoja, sen valikoimaa kannattaa oikeasti tutkailla vaikka siellä kaikenmaailman "emovaatteita" myydäänkin
- Huuto.netistä ja Ebaysta olen tehnyt hyviä löytöjä, hakusanoiksi esim. hippi boho boheemi
- Olen ostanut myös pari vaatekappaletta jonkun jo ehdottomasta Auringosta
- Jenkkikauppa FreePeople on aivan ihana, toimittaa myös Suomeen mutta on melko kallis
- Intian Basaari
- Saksalainen nettikauppa Tranquilloshop, sieltä löytyy joskus myös jotain nättiä

Tuli tosta freepeople.comista mieleen että voi miettiä miten hippiä on tilata jenkeistä 100 euron neule? Ei ainakaan mun mielestä kuulosta hirveen hipiltä... En halua tuomita ketään, mutta kunhan tuli mieleen.

Esim. kirpparilta ja markkinoilta löytynee ekologisesti kivoja vaatteita. :) Sit kans jo mainitut Aurinko ja Indian Basaari Helsingissä.

Uusimmat

Yhteistyössä