Mistä housuja tosi laihalle 2-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tietäiskö kukaan miltä merkiltä/kaupasta löytyisi collegehousuja tosi laihalle 2-vuotiaalle pojalle?

Kaikki peruskauppojen (KappAhl, HM jne.) collegehousut on ostettu, mutta ne jäävät vyötäröltä aivan liian isoiksi. (Niin, kätevä tietysti korjais itse tai ostais henkselit)

Mitä kokoa käyttää? Mä olen ostellut sellaisia collegehousuja, joissa on kiristysnyöri kuminauhan tai resorin lisäksi. Parit Me&I-velourhousut on, joissa on säädettävä kuminauhavyötärö.

Täällä on niin sama ongelma!! Ennen oli hyvät H&M:n vauva puolelta college housut, mutta nyt kun ostaa sieltä vähän isompien puolelta niin kinttuihin tippuu vaikka kuinka käärii..

Sun kannattaa etsiä housuja (ja muita vaatteita) tyttöjen puolelta. Ne ovat paljon kapeampia kuin poikien ja pienellä etsimisellä löytyy suhtkoht neutraaleja vaatteita. Meillä on ollut aivan sama ongelma...

Tyttöjen osastolta voi löytyä, sillä ne ovat kapeampia. Lindexiltä saa neutraaleja legginsejä ja veluurihousuja. Colleget ovat sielläkin leveämmille.

Zarassa on todella leveästi mitoitettuja collegeita mielestäni, h&m:n ovat vielä leveämpiä. Benettonilla on melko kapeita, mutta laihalle colleget eivät yleensä istu.

Itse ostan pojalle paljon farkkulegginsejä ketjuliikkeiden tyttöjen osastoilta.

Yhteistyössä