Mistä huomaat, että miehesi rakastaa sinua?

KaksiKertaaPienempi

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
1 364
0
36
Heitänpä nyt ilmaan tällaisen kysymyksen. Monesti me naiset nähdään omassa miehessä vain ne asiat, joita mies ei tee. Joten jos nyt pysähdytään hetkeksi miettimään niitä pieniä asioita, joita mies tekee (ja huumoria saapi sitten olla mukana).

Tässä mun lista:
- tekee päivän ruuan
- siivoaa ja laittaa pyykkejä
- jos näkee, että olen väsynyt, hoitaa oma-aloitteisesti lapsen ja käskee mut lepäämään
- ehdottaa mulle aina välillä, että lähden yksin tyttöjen kanssa viihteelle, shoppailemaan tms.
- vie ravintolaan syömään
- käy yksin kaupassa
- vie oma-aloitteisesti roskat
- kaappaa yhtäkkiä halaukseen
- koskettaa monesti ohimennessään kesken arkiaskareiden

Tässä nyt muutama mieleen tullut asia, nyt on teidän vuoronne siskot =)

No nyt viimeaikoina olen huomannut sen siitä, että se on alkanut miettiä, mikä olisi työ, jota voisimme tehdä yhdessä, mutta jota jaksaisin paremmin tehdä. Siis se, että se haluaa MUN kanssa olla samassa työpaikassa.

tollasta huomioimista mäki just kaipaisin... mä vaan TIEDÄN että se rakastaa mua, mutta toivoisin just että mä konkreettisesti huomaisin sen tollasilla ihanilla pikku jutuilla...mutta ei... :(

Alkuperäinen kirjoittaja siru:
tollasta huomioimista mäki just kaipaisin... mä vaan TIEDÄN että se rakastaa mua, mutta toivoisin just että mä konkreettisesti huomaisin sen tollasilla ihanilla pikku jutuilla...mutta ei... :(

Ootko ihan varma? Olisiko kuitenkin jotain, joka on sulta jäänyt nyt huomaamatta? Tämä onkin mulla tässä taka-ajatuksena, jos joku yhtäkkiä havahtuis muiden listasta huomaamaan, että oma mieskin tekee tuollaisen pienen jutun aina silloin tällöin.

Aamulla on kahvisatsi valmiina keittimessä, tarjoutuu usein hieromaan hartioitani illalla, pusuttelee ja halii paljon, kysyy joka päivä miten päivä mennyt ja suunnittelee tulevaisuuttamme. Kertoo tietenkin rakastavansa.
Ja saman teen hänelle. :heart:

sillä et tulee ottamaan yöxs mut kainaloonsa,ja pitää tiukasti kiinni..hellyyden osotuksilla ja sillä et kysyy mielipidettäni ja kunniottaa sitä ja on valmis neuvottelemaan kompromissin jos itse eri mieltä..... :heart:

Päivittäiset suukot, halaukset ja flirttailu kotona, kysyy mun mielipidettä asioihin, kokkailee, hoitaa perheen asioita, antaa mulle vapaata vauvan hoidosta, puhuu musta kauniisti ihmisille, kehuu aina silloin tällöin, nauraa mun kanssa ja mun jutuille, lohduttaa jos jokin asia surettaa, on kiinnostunut, kysyy mitä minä haluaisin tehdä meidän yhteisinä vapaapäivinä. jnejne.
Tänä aamuna niinkin pieni juttu sai mut hymyilemään, kun miehellä oli kännykässään muistutus vuosipäivästä. Eli haluaa tehdä mut onnelliseksi!
nim. Rytkäätys

Käytös on superkultainen ja ei koskaan välinpitämätön.. Keskustelee mun kanssa asioista ja ei riitele. Arkiaskareet jaamme aina tilanteen mukaan.

Niin ja se muistaa muistuttaa mua asioista. .. Eli se välittää miten mun arki ja tulevaisuus sujuu! :heart: :heart: Täydellinen mies :heart:

Mun mies tuli eilen lyhyellä varoitusajalla kesken työpäivän kotiin hoitamaan lapsia, että mä pääsin lääkäriin peruutusajalle, muuten olisin joutunut odottamaan 3 viikkoa lääkäriin pääsyä. Mies patistelee mua salille ja spinningiin (oma lehmä ojassa toki, kun mä olen paremmalla tuulella tullessani jumpalta :D ). Hoitaa lapsia, kun mä en jaksa, ja toki muutenkin. Ihana on :heart:

Muoks. parhaiten rakastamisen ehkä huomaa siitä, että me pidetään välillä "johtoryhmän kokouksia" eli keskustellaan perheen asioista ja jauhetaan parisuhdejuttuja, vaikka miestä ei kauheasti keskusteleminen innosta. Se on vähän jörrikkä, mutta tekee tuon silti, koska se on mulle tärkeää.

Käyttää hellittelynimiä
on täysin rehellinen kaikesta
maksaa monesti minunkin osuuteni
otti minut vaimokseen vaikka aiemmin ajatteli ettei koskaan mene naimisiin
halaa ja pussaa joka päivä monta kertaa
arvostaa
on kiinnostunut
sanoo rakastavansa

Samoin teen minä myös hänelle! Ollaan kyllä niin hyvä pari. 3v yhdessä tosin vasta, että helppoahan se on! ;) Toivon että kirjoittaisin saman vielä vanhanakin!

Ai niin, yks jäi uupumaan, jolla on mulle tosi iso merkitys! Eli mulla on joku ihme päähänpinttymä, että kaappien ovet ja laatikot on oltava aina kokonaan kiinni, ei milliäkään saa olla raollaan tai mie nään punasta, niin mies kulkee pojan perässä pistellen niitä kiinni ennen ku mie ehin ite etes reagoida mitenkään :D

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Heitänpä nyt ilmaan tällaisen kysymyksen. Monesti me naiset nähdään omassa miehessä vain ne asiat, joita mies ei tee. Joten jos nyt pysähdytään hetkeksi miettimään niitä pieniä asioita, joita mies tekee (ja huumoria saapi sitten olla mukana).

Tässä mun lista:
- tekee päivän ruuan
- siivoaa ja laittaa pyykkejä
- jos näkee, että olen väsynyt, hoitaa oma-aloitteisesti lapsen ja käskee mut lepäämään
- ehdottaa mulle aina välillä, että lähden yksin tyttöjen kanssa viihteelle, shoppailemaan tms.
- vie ravintolaan syömään
- käy yksin kaupassa
- vie oma-aloitteisesti roskat
- kaappaa yhtäkkiä halaukseen
- koskettaa monesti ohimennessään kesken arkiaskareiden

Tässä nyt muutama mieleen tullut asia, nyt on teidän vuoronne siskot =)

Mun mies tekee noita kaikkia muita mutta ravintolaan ei vielä ole päästy.

yksi ihana oli kun mies tuli yövuorosta, mun kaverin oli hakenut matkalla ja käski mun pukea ja kertoa lapsille että kaveri hoitaa nyt hetken. sitten vei mut ajelulle, ihan vaan ajeltiin ja kuunneltiin musiikkia ja juteltiin. :heart:

lisäksi tekee kotitöitä, hoitaa lapsia kuin omiaan(vaikka omia ei olekaan) ylipäätään pitää mua kuin kukkaa kämmenellä. ottaa kotona päätösvallan jos huomaa että olen väsynyt ja pinna kireällä.

osoittaa hellyyttä paljon, ja kertoo rakastavansa.

tässä kun asiaa ajattelee niin en oikein mitenkää... Helvetinmoisen riidan jälkeen pari päivää menee hyvin ja sit taas palataan vanhaan. Ei pahemmin ole hellyyttä, ei tehdä mitään yhdessä (tähän vaikuttaa osittain molempien työt) ja esim. rakkaudentunnustus tapahtuu sanoilla BLA-BLA-BLA...

- Hän putsaa ja puunaa mun auton kun itseäni ei se homma kiinnosta ollenkaan.
- Puhuu mulle aina kauniisti ( vaikka minä itse samaan kykene )
- Kehuu mun ulkonäköä vaikka kyllä mä peilistä aina totuuden kuitenkin nään ;)

lista kyllä voisi jatkua loputtomiin. Taitaa se olla aika ihana mies :heart:

Yhteistyössä