Mistä hyvät vaatekaapit / moduulikaapit ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaaoksen keskellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaaoksen keskellä

Vieras
Eli kaappeja etsittäis meidän asuntoon. Jostain syystä siinä ei ole sisäänrakennettua säilytystilaa yhtään joten koko talo on nyt sekasorron vallassa :D
Ollaan käyty noissa huonekalukaupoissa, ja ensinnäkin sieltä ei löydy mitä halutaan, ja toisekseen ne vähänkään laadukkaan oloiset kaapit on minusta suht tyyriin oloisia.

Ongelmana on se että valmiit kaapit ovat usein sellaisia että niistä vie se henkaritanko-osasto ihan hirveän paljon tilaa. Itse kun kuitenkin haluan viikata kaikki vaatteet, en pistää henkareihin.

Selvisikin yllättäen että jotkut rautakaupat myyvät vähän Ikeamaisella tavalla noita moduulikaappeja. Eli saa itse suunnitella minkälainen sisältö kaapissa on.
Itse olen netissä pyöriessä löytänyt vain Ikean ja sit tuon Petra-sarjan, mutta kuulemma tuo Petra on aika kallis vaihtoehto?
Onko mitään hinta-/laatusuhteeltaan hyvää kilpailijaa tälle Petralle? Tuo Ikeakin vähän mietityttää, kun ei niistä hirveästi hyviä juttuja ole kuullut.

Me ostettiin lapsille kaappi maskusta, mirror line oy:n valmistamat. Toimitus piti kutinsa, palvelu oli erinomaista tuolla mirror linella. Ja hinta oli se ratkaisevin, moinen kaappi (runko, hyllyt, 3 liukuovea peilillä) olisi maksanut muilla valmistajilla puolet enemmän, eli siellä 2000-2500 euron paikkeilla liikuttiin. Jo turhautuneena menin sitten maskuun ja sanoin, että alle tonnilla haluan kaapin, mutta mittojen mukaan. Myyjä sitten soitteli mirror linelle ja sieltä sitten tekivät hyvän tarjouksen ja sainkin sitten sen toivomaani hintaan, eli alle tonnin (990e). Kaappi ollut nyt vuoden käytössä ja ovet liukuvat edelleen moitteettomasti ja muutenkin olen ollut laatuun tyytyväinen.

Yhteistyössä