Mistä ihmeesä lapselle voi ostaa potkupyörän Espoossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "espoolainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"espoolainen"

Vieras
Olen käynyt kaupoissa viikonloppuna: mm Hong Kongissa, BR-toysissa, Ison Omeaan Cittarissa ja S-kaupasssa yms. Missään siis ei ollut lapselle edes polkypyörää, saati sitten potkupyörää näytillä, että sen olisi voinut ostaa.

Huuto.net ja tori kahlattu läpi: pari kohdetta oli, mutta myyjillä jo toinen henkilö varannut pyörän.

Mistä ihmeestä sitä voisi ostaa potkupyörän lapselle?

http://www.villiankka.fi/Puky-LRM-jarruton-potkupy

Jos osaisit googlata Puky LRM jarruton potkupyörä, niin voisit löytää jotain. Mutta kun ei, niin ei.

Mulla kesti pari minuuttia saada noi tiedot selville. =)

Potkupyörän pystyy halutessaan tekemään tavallisesta (käytetystä) polkupyörästä. Sen kun vaan ottaa polkimet ja ketjut irti sekä laskee satulaa. Jos ei itse tätä osaa tehdä, niin voi pyytää pyöräliikettä tekemään (maksaa korkeintaan muutaman kympin).

Plussaa tietysti on, jos siinä muokattavassa polkupyörässä on käsijarru, jolloin potkupyörä ei jää pelkän jaloilla jarruttamisen varaan.

Biltemasta löytyy. Meidän pojalle hommattiin sieltä tämmöne mut vihree viime vuonna: http://biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Leikki-ja-harrastus/Ulkona/Ajoneuvot-ja-rullalaudat/Harjoituspolkupyora-12-14317/

[QUOTE="Veera";29655593]Prismassa on ollu joka vuosi, samoin intersportissa js varmasti kaikissa pyöräliikkeissä.[/QUOTE]

No kävin just Ison Omenan Primassa, ei ollut yhtään lasten pöyrää tarjolla. Aikuisten pöyriä kyllä. Kävin myös urheililuukkeet Isossa Omenassa läpi-> ei yhtään pyörää.

Missä niitä pöyräliikkeitä oikeasti on, jossa myydään potkupyörää? En tiedä yhtäkään. Eikä googlekaan paljasta.

TOYS"R"US, on moniakin vaihtoehtoja

Sielläkin kävin lauantaina. Yksi potkupyörä oli näkyvillä. Pyysin myyjältä, että saisinko ostaa tuon pyörän, mutta kuulemma ei löytänyt varastosta. Pyysi tulemaan ostoksille 2 viikon päästä, kun ovat paremmin laittaneet pyörät esille.

Mä tosiaan kävin etsimässä pyörää yli 7 kaupasta Espoosta, mutta mistään ei löytynyt.

suosittelen puky-potkupyörää. Ostin viime syksynä sellaisen sillokk 3v lapselle ja osa on aloittanut jo 2v. Ostin käsijarrullisen silloin luultavimmin tuosta vauvapisteestä. Oli joka tapauksessa Tammistossa tavallinen lastentavaraliike ja siellä oheismyyntinä pyörät. Kannattaa katsoa estukäteen netistä tietoa minkäkokoista Pukyä suositellaan minkäkinkokoiselle muksulle, jos niistä kiinnostut. On tosi kevyt lapsen käyttää ja itse tosi helppo kantaakin tarvittaessa. Mahtuu hyvin autoon ja on tosi kehuttava. Viime vuonna maksoin käsijarrullisesta noin satasen.

[QUOTE="tyytyväinen";29656013]suosittelen puky-potkupyörää. [/QUOTE]

Mielellään just ostaisin Puky XL-pöyrän, jos niitä voii jostain ostaa asap ilman päivien odotusta netistä.

Yhteistyössä