mistä ihmeestä rintaliivejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
aivan uskomatonta että kun pitäisi löytää koko 65 D niin eipä löydy mistään, kaikki erikoisliikkeetkin kiertänyt läpi mutta tuota kokoa ei vaan löydy :o

eli jos on isommat rinnat, pitäisi olla myös metrin leveydeltäänkin?

tosi kivaa kun ei löydy tukevia liivejä. Tilata en aio koska kokeilematta ei onnistu löytämään hyviä.

jyväskylän suunnalla asun.. ja on muuten kumma ettei löydy liiviliikkeistä sellaista väkeä jotka osaisivat löytää oikeanlaiset liivit :o

kerranki ku kävin kysymässä niin sanoi täti vaan töykeäasti että ei meillä sellaisia ole, sulla on liian painavat rinnat :laugh: lisäksi toi mulle erittäin huonosti istuvat liivit ja sanoi ettei meillä sulle muuta ole.. :o

ja mitkään roikkuvat nämä sentään ei edes vielä ole. D ei ole niin iso kapealla kuin leveämmällä ihmisellä..

Hei, itse myös kapea ja raskausaikana rintava. Täältä pääkaupunkiseudulta löytyy figurasta ja changen myymälästä 65 ympärysmitalla liivejä ainakin g:n asti. Changen liivejä löytyy myös Sokoksista.. En tosin tiedä onko noita myymälöitä siellä päin.. :(

Minä kävin juuri keskiviikkona Changesta ostamassa kokoa 65dd ja oli siellä siis tarjolla myös tuota 65d. Valikoima oli ihan mukava. Tuota liikettä ei ikävä kyllä taida Jyväskylästä löytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja viipukka:
Hei, itse myös kapea ja raskausaikana rintava. Täältä pääkaupunkiseudulta löytyy figurasta ja changen myymälästä 65 ympärysmitalla liivejä ainakin g:n asti. Changen liivejä löytyy myös Sokoksista.. En tosin tiedä onko noita myymälöitä siellä päin.. :(

Jyväskylässä on figuran liike ainakin (koska kuopiosta sinne usein ajelen ostoksille 65f rintoineni) ja myös toinen hyvä liiviliike.

Juu ei mullakaan valitettavasti ole tietoa Jyväskylän tarjonnasta, mutta oikeesti kannattaa käydä toisenkin kerran ihan erikoisliikkeessä, jossa myyjä mittaa kunnolla koon ja tuo sopivia sovitteelle. Yllättäen voikin joku rinnakkaiskoko sopia paremmin kuin juuri tuo 65 D. Jatkossa onkin sitten helpompi löytää itsekin sopivia liivejä. Oulussa ainakin olen aina saanut hyvää palvelua erikoisliikkeistä.

tuossa 65 ympärysmitassa on vain sellainen ongelma ettei siihen ole olemassa rinnakkaiskokoa (sitä kun joku ehdotti) ellei nyt joku harvinaislaatuisesti myy 60 ympärysmitallisia liivejä. Niitäkin olen kyllä kuullut olevan, mutta se on jo aika harvinaista. Sokoksella oli joku merkki vielä tuon Changen ja figuran lisäksi, mutta en nyt millään muista mikä se oli. Figuralla on kyllä tosi hyviä liivejä. Suosittelen ehdottomasti! =)

Yhteistyössä