Mistä isorintaiselle imetysliivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "meri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"meri"

Vieras
Isot rinnat olivat jo ennen raskautta, kuppikoko 70H, mutta nyt ne ovat paisuneet mahdottomiksi, koon pitäisi olla 75K tai L. Kävin erikoiskaupoissakin katsomassa, mutta Changelta ei löytynyt eikä Bebesiltäkään. Kaupungilla näkee kuitenkin päivittäin naisia joilla on isommat rinnat kuin mulla ja ihmettelen vaan että mistä sellaisia liivejä löytää! En ole kuitenkaan kehdannut kadulla kysyä, joten osaisiko joku täällä neuvoa...

Samaa mietin minäkin, ja mulla ei ole kuin "vaan" 90D. Tuntuu että kaikissa kaupoissa joku 95D on isoin koko. Sellaset sitten ostinkin mut arvaa mahtuivatko päälle kun maito nousi rintoihin..

Mulla ei koko imettäessä kasvanut juur lainkaan, näinkin voi kuulemma isorintaisella olla. Hyvin olen erikoisliikkeistä löytänyt ja ainakin täällä paikkallsesta Prismasta ja Sokoksesta löytyy isojakin kokoja... ja yhes kyläkaupassa hyvä valikoima. Mullakin on joskus käyny mieles kysyä näkemältäni naiselta vinkkiä liikkeestä, myös vaatteessa...

Mä tilasin aikanani sellasesta ku omppulinna.com. Siellä on ihan nättejä liivejä löytyy aika isoja kokojakin. Ite tilailin F-koon imetysliivejä muutamat tuolta.

http://www.bravissimo.com/products/lingerie/nursing-bras/#/1?show=16&sort=1

Mä käytän tätä niin alusvaatteissa kuin esim ihan peruspaitiksissa. :heart: Rintojen kohdalla tilaa mut muuten ei tarvi olla joukkueteltta...

Yhteistyössä