Mistä ja miten uusi asunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari -76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mari -76

Vieras
Mistä olette löytäneet itsellenne uuden asunnon? Me etsitään omistusasuntoa PK-seudulta, ja tietysti nää Etuovi.comit ja Oikotie.fit on tuttuja. Niissä taitaa olla kaikkien isoimpien kiinteistönvälittäjien ilmoitukset. Mutta mistäs muualta kannattaisi etsiä?

Olen myös miettinyt että pitäisikö katsella enemmän vaikka lehdistä asunnonomistajien omia ilmoituksia. Mutta onko sellaisessa paljonkin enemmän riskejä jos ostaa yksityiseltä suoraan?

Joskus oon jo miettinyt oman ilmoituksen laittamista jonnekin mieleisen asuinalueen ilmoitustaululle. "Lapsiperhe etsii asuntoa... "

Katsopa sellainen ku nettiasunto.com, jos löytyis mieluisia. Siellä yksityiset myy pääasiassa. Itse en oo kyllä yksityiseltä ostanut, mutta moni tuttu on ja ei siinä ole mitään ongelmia ollut, jos perehtyy asiaan ja kaikki tehdään huolella. Välittäjällehän voi tehdä myös ostotoimeksiannon jos on valmis maksamaan siitä että välittäjä etsii mieleistä asuntoa joltakin tietyltä alueelta tms. Mutta en tiedä kuin yleistä toi on. Oma ilmoituskaan ei ois yhtään hassumpi idea! Monihan saattaa hiljaa mielessään miettiä, että vois myydä ehkä asuntonsa, mutta on vielä vähän harkinnassa eikä siksi jaksa ottaa välittäjään vielä yhteyttä. Ilmoitus esim. alueen kaupassa tms. vois houkutella tämmöisiä potentiaalisia myyjiä - tiedä kuinka mieluinen asunto saattais noin löytyä! Onnea etsintään :).

Yhteistyössä