Mistä johtuu kun entinen mieheni ei halua nähdä minua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Julia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Julia"

Vieras
Entinen mieheni näki minut toisen entisen mieheni kanssa kahvilla ja hän on sen jälkeen sanonut minulle viestissä et hän ei halua pitää minuun yhteyttä ja sitä ennen tämä entinen mies joka näki minut kahvilla tapasimme sitä ennen toisemme ja tuli suudeltua ja halittua aikalailla niin onko hän nyt mustasukkainen minusta kun näki toisen kanssa vai mikä häntä vaivaa kun ei halua nähä mua??

[QUOTE="Julia";25639290]Rakastan häntä syvästi yhä ja uskon hänenkin minua vaikka hän ei koskaan itse ole niin minulle sanonut tai puhunut tunteistaan mitään.[/QUOTE]

Sinä ehkä rakastat häntä mutta hän ei sinua vaan haluaa päästää irti. Kyllähän miehelle aina seksi ja suutelu kelpaa muttei sillä välttämättä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Unohda koko tapaus, uutta matoa koukkuun.

En tiiä mikä minuun meni :ashamed:

Sä et ymmärrä mitään :xmas: Kohta tää entinen mies tulee seuraavaan paikkaan, missä ap ja toinen entinen (tai kolmas entinen) tapaavat, ilmaantuu sinne ruusupuska kourassa, lankeaa polvilleen kahvilan lattialle ja laulaa....

[video=youtube;MLxTEV5vpyg]http://www.youtube.com/watch?v=MLxTEV5vpyg[/video]

Luultavasti entinen mies tälläkin hetkellä räytyy rakkaudesta aloittajaa kohtaan jossain meren rannalla takatukka liehuen.

NIIN. :stick:

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
Sä et ymmärrä mitään :xmas: Kohta tää entinen mies tulee seuraavaan paikkaan, missä ap ja toinen entinen (tai kolmas entinen) tapaavat, ilmaantuu sinne ruusupuska kourassa, lankeaa polvilleen kahvilan lattialle ja laulaa....

[video=youtube;MLxTEV5vpyg]http://www.youtube.com/watch?v=MLxTEV5vpyg[/video]

Luultavasti entinen mies tälläkin hetkellä räytyy rakkaudesta aloittajaa kohtaan jossain meren rannalla takatukka liehuen.

NIIN. :stick:
Joo, mulla joskus mopo karkaa käsistä näitten olettamusteni kanssa, noloo:ashamed:

Yhteistyössä