Mistä johtuu ruskea kuukautis? vuoto?

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
mulla sellanen tilanne että n 4vkoa sitten otin jälkiehkäisypillerin ja sen jälkeen tuli pari pvää vuotoa no sit viime to suunnilleen kuukautisten alkamisaikaan alkoi vuoto joka kesti vaan pari pvää mut aloitin silloin kuitenkin e-pillerit (sanoivat apteekissa et on ihan ok) ja nyt tänään on tullut uudestaan vuotoa mut aattelin nyt vaan syödä ton liuskan loppuun ja kattoo mitä sit tapahtuu...

ja mä tein raskaustestin ja se oli nega (luojan kiitos)

mulla sellanen tilanne että n 4vkoa sitten otin jälkiehkäisypillerin ja sen jälkeen tuli pari pvää vuotoa no sit viime to suunnilleen kuukautisten alkamisaikaan alkoi vuoto joka kesti vaan pari pvää mut aloitin silloin kuitenkin e-pillerit (sanoivat apteekissa et on ihan ok) ja nyt tänään on tullut uudestaan vuotoa mut aattelin nyt vaan syödä ton liuskan loppuun ja kattoo mitä sit tapahtuu...

ja mä tein raskaustestin ja se oli nega (luojan kiitos)

No mä luulen kanssa että jos mä testin tekisin, niin se olis nega, mutta oon vaan niin heikkohermo, että nyt on pieni paniikki päällä että mitä jos olisinkin :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla tulee eka ruskeaa vuotoa ennen kunnon vuotoa ja sit kun vuoto loppuu niin tulee taas ruskeeta. Koko episodi kestää kuusi päivää.

No mulla tulee se 4päivää runsasta punasta vuotoa ja sen takia oonkin nyt ihan ymmälläni, että mitä ihmettä tää on :o

mikähän mulla on, tai olenkohan raskaana? :D pillerien ottaminen jäi välistä touko-kesäkuussa, siis koko levy jäi ottamatta. Juuri kun olin lopettanut pillerit ja menkat olivat ohi, harrastin seksiä ilman ehkäisyä. (tyhmä mikä tyhmä..) mutta mies ei lauennut sisääni, (silti voi olla mahdollisuus raskauteen, eikö?) sen jälkeen on ollut pari-kolme viikkoa huono olo. Menkat kumminkin tuli about 2 viikkoa sitten, olivat suhteellisen normaalit mutta jotain outoa niissä oli. Ei tullut verta "koko ajan" niin kuin yleensä, vaan aina välillä enemmän ja välillä ei ollenkaan. Ne kestivät normaalit 5 päivää. Mutta nyt sitten tulee jotain ihmeellistä oikein kakan väristä ruskeaa vuotoa välillä? kummallista. Pillerit aloitin uudestaan siis nyt kun menkatkin alkoivat.

juu mä oon 13 v tyttö ja mulla ei ole menkkoja tietääkseni.. ja ny mulla tulee tätä ruskeaa mönjää ... ja en ole raskaaana ! :DD joten onko tää ruskee mönjä kuukautis vuotoa? :D vastatkaa pliis

Mäkin täytän 13v ja ihan samal taval tänään ja eilen tuli ruskeeta mönjää enkä yhtään tiiä onko se kuukautisvuotoo... Selkä on ollu kipee ja mahakin välillä..

Hei mua on nyt viikko jäänyt häiritsemään yksi asia,minulla oli 6-7pv myöhässä menkat ja sit yhtäkki tuli vähän ruskeaa limaa seuraavana pvnä tuli vähän enemmän ruskeaa vuotoa kesti 3-4 pv oli tosi vähäistä ja kivutonta mikä ei oo normaalia minulle koska aina menkat kestäneet 6-7 runsas vuoto ja kovat kivut. Tein testin silloin kun ruskea vuoto alkoi näytti negaa,mutta olen epävarma silti voinko olla raskaana?

MUlla toissa illal tulemaan ruskeaa mömmöö vähän niin kun (sulanut suklaa). Sitten mä menin suihkuun ja se jatkui suihkun jälkeen.
Seuraavana aamu mulla ei ollut tullut sitä enää niin paljon, ja sinä päivänä mulla alkoi hojonkin aikaan tulemaan verta.
Tänä aamuna tuli taas ruskeaa mömmöä. Onko tämä vaarallista en syö mitään pillereitä ja ekat menkat on (olen huolissani...) :(

juu mä oon 13 v tyttö ja mulla ei ole menkkoja tietääkseni.. ja ny mulla tulee tätä ruskeaa mönjää ... ja en ole raskaaana ! :DD joten onko tää ruskee mönjä kuukautis vuotoa? :D vastatkaa pliis

mullakin on tullut tuota mutta pitäisi olla menkat ainakin verta tulee mäkin olen huolissani ja oon myös 13.v mutta mitä mä oon lukenu niin ei pitäs olla vaarallista, mutta jos joku tietää niin kertokaa!

Mulla on ekat menkat ja tulee ruskeaa mömmöö onko se vaarallista, kauan se voisi kestää ja verta ei tule ehke kun illalla ainakin elen tuli. Auttakaa ja vastatkaa olen 13v joten huolestuttaa :/ :'(

Mullaki tulee ruskeeta nyt enkä tiedä mistä se voisi johtua Ja ainiin, mulla tulee myös sellainen kamalan pissahädän tunne nyt ennen ku menkat alko ja menkkojen aikana