Mistä juuri kävelemään oppineelle edulliset talvikengät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kismet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kismet

Vieras
Tyttö oppi juuti kävelemään ja jotkin talvikengät pitäisi hankkia. Katselin huutonetin hintoja mutta siellä käytettyjen hinnat vaihtelee 15-40 euroa. Eikö tuohon hintaan saa jo uusia jostakin vai miten paljon kengät oikein maksaa? Jos jollakin on antaa hyvä vinkki mistä edulliset kengät saa niin kiitos! Ei tarvitse olla mitään huippulaatua, sellaiset millä nyt vähän voi ulkona kävellä.

Älä osta enää talvikenkiä...Vaan ihan ensiaskelkengät. Tyttö ei välttämättä edes suostu kävelemään talvikengillä alkuunsa, koska ne on raskaita jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Älä osta enää talvikenkiä...Vaan ihan ensiaskelkengät. Tyttö ei välttämättä edes suostu kävelemään talvikengillä alkuunsa, koska ne on raskaita jne.

Juup, samaa mieltä! Meillä ulkona käveleminen alotettiin toppatossuilla...

Alkuperäinen kirjoittaja peesaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:

Juup, samaa mieltä! Meillä ulkona käveleminen alotettiin toppatossuilla...

Meidän poika oppi aikanaan tammikuussa kävelemään 10-kuisena, suostui astumaan ekan askeleen kenkä jalassa toukokuussa. :whistle:

Itse en vaan kävelyttäisi ulkona, koska sisälläkin ehtii ja parempi sitten keväämmällä antaa paremmin ulkona kävellä ja voi satsata kunnon ensiaskelkenkiin.

Mulla on yhdet ( ehkä enempi tytölle, kun ovat tuollaset punakukikkaat, mutta jos ei ole niin tarkkaa niin myös pojalle tietenkin ) kokoa 20 KUOMAN talvisaappaat karvavuorella. Olin just viemässä niitä kirpparille, kun en viitsi kaapissakaan säilyttää. Sain ne itse siskoltani, mutta mun poitsu on vielä niin pieni ettei tartte ja ensi talvena ovat jo pienet.Niitä on käytetty ainoastaan rattaissa yhdellä lapsella, joten ovat ihan kuin uudet eikä varmasti muokkautuneet mitenkään, kun tyttö ei vielä uskaltanut silloin ulkona kävellä lumessa.
Jos kelpaa ja pystyt tulla hakemaan ( Hesa ) niin saat ne. Laita YV:tä jos haluat yhteystiedot.

Hyvin voi ostaa jotkut kevyet goretexit, jotka menevät sitten läpi kevään. Meillä ainakin ekat ulkokengät olivat tällaiset, ja hyvin toimivat eikä ollut mitään ongelmaa kävelemisen kanssa.

Yhteistyössä