Mistä kannattaisi ostaa vauvan "puklurätit"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Olen nähnyt että ainakin liikkeet jotka myy Next:in vaatteita myyvät myös puklurättejä. Samoten Ellos ja taitaa olla Ikeassakin?
Sekä sitten marketissa ihan niitä valkoisia tavallisia.

Onko laaduissa eroa?
2 ekalta lapselta otettiin äitiyspakkaus ja niistä tuli hyväksi havaittuja liinoja mutta nyt ei pakkausta oteta ja liinat on paljon käytettyjä, sosetahraisia ja muuhun käyttöön otettuja joten kolmannelle täytyy ne ostaa erikseen.
Jos jollakin kokemusta hyvästä tai huonosta laadusta niin kertokaa ihmeessä niin tiedetään ostaa hyviä :)

On eroa: värjätyt imee paljon huonommin kuin valkeat! Esim Popolinilla on valkeita, jossa on vain pieniä kuvia painettuina, ne oli meillä ihania =) Mutta kokonaan vaaleanpunaiset joissa lisäksi kuvia oli kovempia eikä imenyt paljon.

Me ostettiin metritavarana jostain kangaskaupasta, nyt on viidettä vuotta ahkerassa käytössä ja hyvin on kestäny. Saumat vaan piti ommella, mutta tuli kyllä huomattavasti halvemmaksi kun valmiina ostetut.

Kärkkäiseltä olen joskus ostanut niitä. Laatua en voi verrata kun en ole niitä muualta ostanut..enkä muista kummat oli äitiyspakkauksesta ja kummat kärkkäiseltä.Mutta kovassa käytössä olleet jo yli vuoden (nyt unirätteinä).Yhtään en ole roskiin laittanut,kaikki on iha ok.

mulla olisi niitä ä-pakkauksen sideharsoja joita olen käyttänyt puklurätteinä mutta nyt viimeisimmästä pakkauksesta on ne 4kpl ihan käyttämättömiä ja voisin ne sinulle laittaa postareilla tulemaan

Alkuperäinen kirjoittaja BlingBling:
Oliskohan kangaskaupassa sellaista harsokangasta myynnissä?Siitähän on kätevä tehdä vaikka minkä kokoista liinaa.

Ehdottomasti parasta on toi metritavara[color].
Mulla on yks MUN äitiyspakkauksessa ollut rasu ja se on ihanan imevä ja pehmoinen.
Ikean rasut on kovia, mut kivan näköisiä, Anttilan (anno?) ei oo mun makuun yhtään ja pikku-piiakin siinä rajoilla. Sit mulla on yks kokonaan vaaleenpunainen (jostain englannista) ja tykkään siitä, myös sellainen vaaleanpunainen, missä lukee "shh, täällä nukutaan (olisko nameitin) on hyvä.

Rasuthan paranee aina sen mukaan mitä enemmän niitä peset.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me ostettiin metritavarana jostain kangaskaupasta, nyt on viidettä vuotta ahkerassa käytössä ja hyvin on kestäny. Saumat vaan piti ommella, mutta tuli kyllä huomattavasti halvemmaksi kun valmiina ostetut.

Samoin. Suosittelen ehdottomasti, kangas on paljon pehmeämpääkin kuin ne valmiina myytävät.

Yhteistyössä