Mistä kaupasta kolmikymppiselle vaatetta? (Oulu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sakaali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sakaali

Vieras
Tuntuu että en mistään löydä itselleni vaatteita... Kaikki on joko teinityttösille tarkoitettuja tai sitten ns. aikuiselle naiselle (eli makuuni liian tätimäisiä).
Tahtoisin löytää nuorekkaita vaatteita, mutta en kuitenkaan tahdo näyttää samalta kuin teinit (naaman puolesta se tosin ei onnistukaan)
Mistä te Oulun naiset ostatte/tilaatte vaatteenne?

En tiedä mitä kauppoja Oulussa on, mutta itse löydän vaatteeni henkkamaukalta, Gantilta, Stokkalta, Vilasta, Zarasta yms.

Netissä shoppailen mm. Nellyltä, booztilta, Tiger of Swedeniltä, Creamiltä ja All saintsilta.

Gina Tricot, H&M, ja Vima on mun suosikit. Ime Waysta löytyy myös välillä kivoja siitä kemppariosaston oven suusta. Vimasta saa Makian ja Numphin vaatteita, One Waysta Numphin ja klingin vaatteita. Nettikapoista suosin Monkia.

Minä olen miettinyt samaa. H&M, Gina Tricot ja Vila on minun makuuni liian teinimäisiä. Sitä paitsi vaatteiden laatu ei ole mielestäni kovin hyvä. Minusta ihan kivoja vaatteita on jonkin verran Stokalla ja Halosella siellä tätimäisten joukossa, mutta näissä vaatteissa ei monesti sitten ole pieniä kokoja. Niinpä päädynkin usein ostamaan vaatteita Kontista ja Pelastusarmeijan kirppareilta Raksilassa ja Rajakylässä. :) Ja sitten mietin, että mistä ne ovat sinne tulleet, miksi en lyödä vastaavia uutena... Mutta ei se mitään, ei mua haittaa jos vaatteet on käytettyjä. :)

kiitos vastauksista. Itse en ole viero modasta tai henkka maukalta löytänyt, vaan pidän niitä liianb ns teini vaatteina. stockalla taas tuntuu suuntaus olevan taas tätimäisyys. pitääpä käydä vila katsastamassa ihan ajatuksen kanssa, en ole sitä sen kummemmin ikinä "penkonut". tuota booztin verkkokauppa näyttää kanssa ihan kivalta.. tosin ne aina niitten mallejen päällä näyttää paljon kivemmilta :P
mutta tästä on hyvä lähteä ale myynteihin
(ja itsekin paljon kirppaeita käytän, juuri sen vuoksi kun tuntuu ettei kaupasta "oman näköisiä" löydy)

Yhteistyössä