Mistä kertoo kun liitossa lihoo 30 kg?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruma rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Arvasin että tulee näitä vastauksia... Mun rakastama laji vaatii lapsen pois jättämistä. Salista en koskaan ole innostunut. Tykkään enemmän liikkua ulkona ja isoilla halleilla, surettaa kun rakas harrastus jää pois elämästä.

Mä tiedän tunteen. Mies tekee tosi pitkää päivää, ja sille nyt ei vaan voi mitään. Kaks lasta, ruuhkavuodet. Olen kiukutellut kotona viimeisen vuoden itsekseni, syönyt ja vähän juonutkin..... Kymmene kiloa tullut. Masentunut. Mutta sitten mietin, että ihan itse täss itsensä onnelliseksi tehtävä. Käyn töissä ja kaikkien kukkahattu tätien kauhuksi päätin käydä kaksi kertaa viikossa salilla ja lapset on silloin vielä hoidossa! Ehkä kerran kaksi viikossa saa kotona tehtyä kunnon lenkin lasten kanssa. Sun lapses on sen ikäinen että sen saa vielä rattaisiin, ei muuta kuin lenkille. Ja ihan itse on tehtävä itsensä onnelliseksi.
Sen lisäksi katselin tässä yksi ilta kaikki kaappaus keittiössä jaksot, ja tajusin, että olin menettänyt mielenkiinnon itseäni, kotiani ja ruoanlaittoa kohtaan. Tänä viikonloppuna paransin tapani ja olen taas panostanut ruokaan ja sen tekemiseen. Uunilohi ja itse tehty perunamuusi, kansalaatti, pasta carbonara, jayhelihapiiras.... Kuinka kivaa tehdä ja syödä, mutta nautinnolla - ei pelkkää paska mättöä itseinhoon. Tsemppiä, samasta jamasta yritän pinnistää ylos!

[QUOTE="Barbarella";30839854]Miksi kuvittelet, että ylipainoinen on koko ajan hikinen? En mä ainakaan ole ja osaan käydä suihkussa. Enkä myöskään makaa vain sohvalla jos sitä kuvittelet.

Huvittavia nämä ihmisten harhaluulot ylipainoisista.[/QUOTE]

miten niin huvittavia, mua ei ainakaan huvita yhtään tällaiset ennakkoluulot.

Mä tiedän tunteen. Mies tekee tosi pitkää päivää, ja sille nyt ei vaan voi mitään. Kaks lasta, ruuhkavuodet. Olen kiukutellut kotona viimeisen vuoden itsekseni, syönyt ja vähän juonutkin..... Kymmene kiloa tullut. Masentunut. Mutta sitten mietin, että ihan itse täss itsensä onnelliseksi tehtävä. Käyn töissä ja kaikkien kukkahattu tätien kauhuksi päätin käydä kaksi kertaa viikossa salilla ja lapset on silloin vielä hoidossa! Ehkä kerran kaksi viikossa saa kotona tehtyä kunnon lenkin lasten kanssa. Sun lapses on sen ikäinen että sen saa vielä rattaisiin, ei muuta kuin lenkille. Ja ihan itse on tehtävä itsensä onnelliseksi.
Sen lisäksi katselin tässä yksi ilta kaikki kaappaus keittiössä jaksot, ja tajusin, että olin menettänyt mielenkiinnon itseäni, kotiani ja ruoanlaittoa kohtaan. Tänä viikonloppuna paransin tapani ja olen taas panostanut ruokaan ja sen tekemiseen. Uunilohi ja itse tehty perunamuusi, kansalaatti, pasta carbonara, jayhelihapiiras.... Kuinka kivaa tehdä ja syödä, mutta nautinnolla - ei pelkkää paska mättöä itseinhoon. Tsemppiä, samasta jamasta yritän pinnistää ylos!

Ymmärrän tuon tunteen. Odotan itsekin että pääsisi töihin, vaikka pelottaa viedä rakas lapsi hoitoon vieraille. Olen unohtanut itseni. Miksei se ole koskaan mies joka jää kotiin ja unohtaa itsensä? Minunkaan mies ei edes tienaa kovin hyvin, mutta se ei merkkaa työnarkomaanille. Tärkeintä on olla kiireinen ja aina töissä, koti kelpaa nukkumiseen ja likaisten pyykkien jättöpaikaksi.

Sinulle on käynyt niin sanotusti (timo) Jutilat. Olet lopettanuy urheilun mutta jatkanut syömistä entiseen malliin ja ehkä enemmänkin koska nyt sulla on aikaa seistä sielä jääkaapilla