Mistä kertoo se, että näkee samasta ihmisestä unta joka ikinen yö?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Sen jälkeen kun sain unimaalilmani takaisin, olen nähnyt joka ikinen yö unta yhdestä ihmisestä.

Itse en ollut asiaan sillä tavalla kiinnittänyt huomiota, mutta ystäväni, jonka kanssa asia tuli puheeksi, piti ilmiötä outona.

Unieni ihminen on kuitenkin sellainen, jota en ole nähnyt ns. livenä kohta vuoteen kuin kerran ohimennen. Ei siis ole mikään sydänystävä.

Mistä tällainen teidän mielestänne kertoo?

jostain syystä ihminen on jäänyt sun alitajuntaasi.. mä näen välillä unta mun exästä, jonka kanssa seurustelin kouluaikoina 15vuotta sitten.. enkä todellakaan tajua mistä moiset unet.. ovat yleensä eroottisia unia, tosielämässä en todellakaan tahtoisi sänkyyn häönen kanssaan enään ikinä. yöks.

Mä näen usein, en joka yö tosin läheskään, unta 20 vuoden takaisesta ensirakkaudestani. Minun kohdalla johtunee siitä että kaipaan sitä lyhyttä huoletonta aikaa minkä silloin sain elää. Pahojen masennuskausien ja ongelmien välissä.

jostain syystä ihminen on jäänyt sun alitajuntaasi.. mä näen välillä unta mun exästä, jonka kanssa seurustelin kouluaikoina 15vuotta sitten.. enkä todellakaan tajua mistä moiset unet.. ovat yleensä eroottisia unia, tosielämässä en todellakaan tahtoisi sänkyyn häönen kanssaan enään ikinä. yöks.

Joo, jonkun eksän tms. läheiset ihmiset mä tajuan, ja tietenkin kyse on alitajunnan toiminnasta, mutta tässä ei oo kauheasti järkeä kun tuskin tunnen koko ihmistä. Oon yrittänyt miettiä, että mahtoiko hänelle tapahtua jotakin erityistä silloin, kun menetin uneni (en kyllä keksi että mitä, en muista kuulleeni) ja alitajunta olisi ikään kuin varastoinut ajatuksia koko tämän ajan ja jotenkin purkaisi nauhaa nyt.

Tää kuulostaa oudolta, mutta jäi vaivaamaan.

Mystikko-ystäväni oli sitä mieltä, että tämä ihminen kaipaa nyt lämpimiä ajatuksia ja viesti välittyy sellaisille, joilla on "kanava auki". Mä en usko tuollaisiin juttuihin pätkän vertaa. Ja kuitenkin pähkäilen tätä asiaa.

Mä en osaa kyllä sanoa, itse ihmetellyt samanlaisia juttuja kun mun unissa on henkilöitä jotka eivät oikeastaan liity mun elämään millään tavalla.

Viime viikolla näin unta, että yksi 8-vuotias tuttavapoika jota en ole edes nähnyt pariin vuoteen oli siinä unessa kadonnut ja löytyi sitten kotitalonsa läheisestä metsiköstä vilttiin käärittynä se ruumis.

Muitakin unia olen nähnyt ihmisistä jotka eivät kuulu mun elämään ja joskus jopa tuntemattomista joita olen tavannu sitten myöhemmin ja hoksannut, että hei tää on se tyyppi mun unesta.
Toi pikkupoika-uni oli kyllä aika karmea, toivottavasti ei toteudu missään muodossa mun uneksinnat.

Onko sulla muuten mahdollisesti menneisyydessä jotain ehkä selvittämätöntä joka liittyy siihen sun unien tyyppiin?
Tai ehkä lähennyt hänen kanssaan tulevaisuudessa, ken tietää.. Jänniä juttuja kyllä nämä. Mulla tekis mieli käydä ihan jollain "unitietäjällä". :D

[QUOTE="vieras";24980152]Miksi asian pitäisi jostain kertoa?
Ehkä on vaan sattumaa että näkee jostain unta...[/QUOTE]

Kerta tai kaksi tai viisikin kuukauden sisällä menee vielä sattuman piikkiin, mutta laskin unipäiväkirjastani, että olen nähnyt tästä ihmisestä nyt 34 yönä peräkkäin unta.

Mä en osaa kyllä sanoa, itse ihmetellyt samanlaisia juttuja kun mun unissa on henkilöitä jotka eivät oikeastaan liity mun elämään millään tavalla.

Viime viikolla näin unta, että yksi 8-vuotias tuttavapoika jota en ole edes nähnyt pariin vuoteen oli siinä unessa kadonnut ja löytyi sitten kotitalonsa läheisestä metsiköstä vilttiin käärittynä se ruumis.

Muitakin unia olen nähnyt ihmisistä jotka eivät kuulu mun elämään ja joskus jopa tuntemattomista joita olen tavannu sitten myöhemmin ja hoksannut, että hei tää on se tyyppi mun unesta.
Toi pikkupoika-uni oli kyllä aika karmea, toivottavasti ei toteudu missään muodossa mun uneksinnat.

Onko sulla muuten mahdollisesti menneisyydessä jotain ehkä selvittämätöntä joka liittyy siihen sun unien tyyppiin?
Tai ehkä lähennyt hänen kanssaan tulevaisuudessa, ken tietää.. Jänniä juttuja kyllä nämä. Mulla tekis mieli käydä ihan jollain "unitietäjällä". :D

Jännää :D.

Mulla ei ole tämän uni-ihmisen kanssa menneisyydessä mitään, mutta tiedän hänen ystävänsä tehneen taannoin yhden ikävän tempun, jonka tiedän tätä ihmistä koskettaneen. Paheksuin sitä ja tunsin sympatiaa tätä ihmistä kohtaan. Ehkä se on sieltä jäänyt mieleen, vaikken asiaa ole tietoisesti ajatellut.

Tuosta lähentymisestä tuli mieleen, että näissä unissa on toistuva teema (ei kaikissa, mutta useissa ollut), jossa suunnittelen tämän ihmisen kanssa yhteisiä projekteja tai muuta yhteistä. Oikeassa elämässä saa kyllä paljon tapahtua, että tällainen toteutuisi :D.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24980330:
Oisko siinä henkilössä jotain sellasia piirteitä, joita sinun elämässä pitäis parantaa jotenki? Tai jos joku sellanen osa-alue, joka korostuu siinä ihmisessä (jos korostuu) kaipais sinun omassa elämässä vähän vahvistusta?

Hän on kyllä rohkea oman tiensä kulkija, joka on rikkonut ennakkoluuloja ja määrätietoisella työllä saavuttanut arvostusta monella eri alalla. Voin sydämestäni sanoa arvostavani häntä, vaikken henkilökohtaisesti häntä juurikaan tunne.

Tämä kyllä korreloi kovin omien pyrkimysteni ja haaveideni kanssa.

[QUOTE="hmm";24980391]Ajatteletko ko. ihmistä?

Näetkö muutenkin samaa unta joka yö?

Ei tuohon mitään selitystä ole ellet sit näe samaa unta seuraavat 27v.[/QUOTE]

Siis hän ei kuulu arkeeni, lähipiiriini tai menneisyyteeni sillä tavalla, että häntä aktiivisesti kovinkaan usein ajattelisin.

Unimaailmani on aina ollut rikas, näen paljon unia, jotka ovat aina tarinoita, hyvin elokuvamaisia. Sama uni toistuu ainoastaan, kun minulla on kuumetta, muuten unet vaihtelevat paljonkin. Kun tutkii tuota päiväkirjaa nyt, niin kuukauden aikaisten unieni ainoa yhdistävä tekijä on tuo henkilö - sekä tietynlainen kerronnallisuus. Ja tosiaan useassa unessa olemme suunnitelleet jotakin yhteistä, milloin isompia ja milloin pienempiä asioita. Mutta muuten niissäkin tarinat ja tilanteet siis vaihtelevat.

Hän on kyllä rohkea oman tiensä kulkija, joka on rikkonut ennakkoluuloja ja määrätietoisella työllä saavuttanut arvostusta monella eri alalla. Voin sydämestäni sanoa arvostavani häntä, vaikken henkilökohtaisesti häntä juurikaan tunne.

Tämä kyllä korreloi kovin omien pyrkimysteni ja haaveideni kanssa.
Ehkä nyt on aika lähteä toteuttamaan jotain sellasta, mistä oot haaveillut, muttet ehkä oo tohtinut tehdä mitään? Jos sellasia on. Lue unipäiväkirjaa ja mieti, löytyiskö sieltä sellasia asioita, jotka vois symboloida sulle jotain. Saat kyllä unien tarkotuksen selville. :)

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Kyllä sillä varmaan on jotakin merkitystä, jos se ihminen on noin monesti esiintynyt unessa.
Ehkä se liittyy jotenkin siihen ihmiseen, mahdollisesti johonkin hänen luonteenpiirteeseen tai ominaisuuteen? Tai viittaa johonkin asiaan joka on tapahtunut silloin kun olet ollut hänen kanssa tekemisissä (jos nyt olet).
Kukapa tietää? Mutta yleensä uni toistuu niin kauan, kunnes sen sisältö on auennut näkijälleen. :)
Minusta unipäiväkirjan pitäminen on mielentoista, harrastan sitä itsekin.

Kyllä sillä varmaan on jotakin merkitystä, jos se ihminen on noin monesti esiintynyt unessa.
Ehkä se liittyy jotenkin siihen ihmiseen, mahdollisesti johonkin hänen luonteenpiirteeseen tai ominaisuuteen? Tai viittaa johonkin asiaan joka on tapahtunut silloin kun olet ollut hänen kanssa tekemisissä (jos nyt olet).
Kukapa tietää? Mutta yleensä uni toistuu niin kauan, kunnes sen sisältö on auennut näkijälleen. :)
Minusta unipäiväkirjan pitäminen on mielentoista, harrastan sitä itsekin.

Kyllä tässä varmaan jonkinlaisesta rohkaisusta on kyse. Kun mulla kytee mielessä iso unelma, mutta epäröin sen toteuttamisen kanssa, että onko minusta siihen. Mutta on kyllä erikoinen tapa alitajunnalla kertoa se... kun en tosiaan ole esim. keskustellut tuon ihmisen kanssa aiheesta tai mitään sellaista.

Sen jälkeen kun sain unimaalilmani takaisin, olen nähnyt joka ikinen yö unta yhdestä ihmisestä.

Itse en ollut asiaan sillä tavalla kiinnittänyt huomiota, mutta ystäväni, jonka kanssa asia tuli puheeksi, piti ilmiötä outona.

Unieni ihminen on kuitenkin sellainen, jota en ole nähnyt ns. livenä kohta vuoteen kuin kerran ohimennen. Ei siis ole mikään sydänystävä.

Mistä tällainen teidän mielestänne kertoo?

Ootko ollut aivokuolleena vai mitä tämä tarkotti. Kaikki näkee joka yö unia.

Uusimmat

Yhteistyössä