Mistä kivat kaavat velouhousuihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bef

Vieras
Olen etsinyt vaikka mistä, mutta en ole löytänyt kivoja kaavoja lasten velourhousuihin, mistä sellaiset löytäisin? Olen aloittelija ompelu- ja käsityöhommissa, joten en osaa suunnitella/piirtää itse. Jos jollakulla tietoa, niin voisiko vinkata? Ottobre kaavoista tykkään muuten, mutta niistäkään lehdistä en toistaiseksi ole vielä onnistunut kivoja housun kaavoja bongaamaan.

lainaa kirjastosta suuri käsityölehti, jossa on jokin sen tyyppinen housukaava?
Sehän voi olla ihan tavis collegehousu kaava vaikka, josta sitten tekee vaan velourhousut. lisää/poistaa resorit haluttaessa jne..

mitähän nyt meinaat tuolla kivalla, siis ihan ota vaikka perus collegehosujen kaava ja sitten teet niistä itse kivan näköiset esim laita kumpparivyötärön tilalle resori tms, taskuja, tai ompele aplikoiden kuvoita vaikka pyllyn päälle tai polviin. Eli etsi hyvä ja helppo peruskaava ja opettele tekemään noit pikku muutoksia. Alkuun voi laittaa vaikka valmiita kiinnisilitettäviä kuvia mitä myydään, jos aplikointi tuntuu liian haastavalta.

[QUOTE="vieras";23374926] siis ihan ota vaikka perus collegehosujen kaava ja sitten teet niistä itse kivan näköiseti[/QUOTE]