Mistä kivoja poikien vaatteita yli 122cm pitkälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epe"

Vieras
Siinähän se kysymys olikin. Olen tykännyt Lindexin paidoista ja veloureista, ja nyt poika alkaa olla liian pitkä niihin vaateisiin. En pidä spidermaneista ja pääkalloista, eikä pidä lapsikaan. Poika on pitkä 5-vuotias pitkillä jaloilla. Mistä siis saisi kohtuuhintaisia ja kivoja lastenvaatteita, mitään me&i-tyylisiä kalliita ja huonolaatuisia en kaipaile. Vinkkejä?

sama ongelma, tosin meijän poitsu menee jo kouluun.
mut selkeestikään yhdestä paikasta ei löydy kaikkea, itse olen löytänyt collarihousuja name it:ltä, esim. lindexin 128 collarit on liian lyhyet ja vyötäröstä reilut.
farkut/pitkät housut löysin ellokselta,
espritiltä ja hm:ltä löytyy välillä jotain kivaa, kappahlin paidat kelpuuttaa meidän lapsi mutta lähinnä ne on raidallisia.
popilta löytyy kivoja vaatteita mutta hintavia.

tuossa on iso aukko ennenkuin poika on about 10vee...

Juu, noshia meillä löytyy kanssa, osa on vaan vähän liian retroa mulle. Hinta on kyllä eri, kuin jossain lindexillä, mutta alesta on tullut vaatteita ostettua. Poika rakastaa oranssia ja punaista, keltainen on myös suosikkiväri. Isojen poikien puolella vaatteet on tosi tylsiä. Väritkin on ihan plaah...

Veikko Hurstilla on ainakin hesassa vaatejakelu. Just haettiin pojalle mäkihyppypuku kesäksi ja parit haarakiilasta revenneet sukkahousut päiväkodin jumppaan.

Mä oon ainakin Jesper juniorista löytänyt kouluikäiselle ja kokoiselle ihan kivoja vaatteita. Tosin t-paidat on kulahtanut aika nopeesti, mutta kestää minkä kestää. Piikien vaatteita on nykyisin kaupoissa todella vähän, kaikki ostaa varmaan netistä, mutta itse en nettiostamisesta niin välitä, kun haluan nähdä ja tuntea vaatteen livenä.

Legon ja Espritin ja Benettonin vaatteita on meillä käytännössä. Stockalta olen ostanut jotain Cube co ja Name It -vaatteita. Ja Po.Pia löytyy myös.
Minäkin pidän värikkäistä vaatteista ja niitä harvemmin Suomessa on pojille tarjolla.
Meillä mennään koossa 134/140 ja siinä vasta hankaluudet alkavatkin.

Värikkäitä vaatteita löytyy Legolta ja Cube co -merkiltä. Niitä meille ostetaan. Stockalta löytyy värejä myös useammastakin mallistosta. Esim. koupuksella 8 v, reilu 130 cm on sieltä oranssin shortsit.

Jesper juniorista hain eilen pari paitaa, olivat aika paljon alennuksessa. Legolta meillä on myös pari paitaa, musta niissä on aina joku ninjago/star wars/vastaava hahmo. Poika ei tykkää neuleista, värillisiä farkkuja on pari juhla/hienostelu käytössä ja verkkareita tykkää pitää arkena. On vaan sellainen möyrijä, että rikkoo kaikki polvesta, ettei kalliimpien housujen osto paljoa houkuta, ei ainakaan arkikäyttöön. Po.pilla on kyllä kivoja värejä, mutta ne on aika kalliita. Mä tykkään voida ostaa uusia vaatteita ja myydä ne pian pois kirpparilla. Ehkä sitä pitää siirtyä kallimpiin vaatteisiin ja käyttää niitä kauemmin.

Yhteistyössä