Mistä kivoja vaatteita 6v tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mememe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mememe"

Vieras
Kävin tänään 6v tyttäreni kanssa kaupoissa pyörimässä, tarvitsisi uusia vaatteita kun on venähtänyt hurjasti puolen vuoden aikana.
Huomasin vaan että kaikissa kaupoissa missä tänään käytiin, perus lindex/seppälä/h&m ym. oli vaatteet joko kamalan "teinimäisiä" tai sitten verkkareita ja trikoita. Tyttäreni on ikäisekseen todella pitkä, käyttää kokoa 134cm. Ärsyttää kun ei ole tuon kokoselle pienen tytön vaatteita; pitsiä ja sifonkia, kireetä ja lyhyttä ja kamalia neon värejä! En haluaisi noin pienen näyttävän teiniltä :( eikä semmoisia pitsi vatteita oikeen eskariin viitsi laittaa...

Mistä löytyisi kivoja 134cm vaatteita?

joo, en oikeestaan osaa auttaa, tulin vaan kertomaan, että mulla on 4-vuotias, jolla osa vaatteista on 128 ja saman juuri viimeksi huomasin, kun erehdyin katteleen jo 134 kokoa, niin huomsin et se onkin sitten jo eri osastolla ja sen osaston anti oli musta tosi epälapsellista,
ajattelin että aikuisten osasto, mutta ehkä se teini kuvaakin sitä paremmin,

olin etsimässä pitkiä kesämekkoja, mutta 128 oli niin lyhyitä ja 134 isompien osastolla oli tottakai vielä lyhyempiä suhteessa..

Sitäpaitsi siellä oli isompien osastolla oli pelkkiä leopardi ja muita tosi epälapsellisia kuosejakin..

Huomasin aivan saman pari viikkoa sitten, kun etsin 7v kummitytölle vaatetta koossa 134. Ihan kamalia teinivaatteita! Lopulta löysin aika kivoja LASTENvaatteita Name It -liikkeestä. Kannattaa käydä katsomassa sieltä.

Mä en vaan käsitä. Mun mielestä pikkutytöille on tarjontaa vaikka kuinka! Perus trikoopaitoja kaikissa sateenkaaren väreissä, tunikoita, mekkoja (ei mekon tarvitse olla nlkkoihin asti, lyhyemmän alle leggarit, caprit tai trikooshortsit) ja farkkuja. Löytyy mun mielestä ihan joka paikasta.

Yhteistyössä