Mistä kotidoppler

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jonette

Uusi jäsen
04.06.2008
2
0
1
Heips!

Kertokaahan mistä saikaan tilattua sellaisen kotidopplerin??? Yritin selailla taaksepäin, mutta ei osunut yhtään aloitusta silmään.

Ajattelin, että kai se on pakko tilata sellainen, että pysyy jotenkin tilanteen tasalla kun neuvolassa on niiiiiiin kiire, että ei löydy ylimääräistä rakoa kuunnella sydänääniä. Yks km on koettu ja sekin keskeytynyt, joten jos muutamalla kympillä takaan mielenrauhan niin fine, eipä tarvii tätejä häiritä koko kesänä kun seuraava aika on vasta syyskuun alussa... (ed ja ensimmäinen oli viime viikolla...).

Hui, tulipa vuodatusta :D

Kiitos vastaajille!

Jonette 10+2

www.kuuntelevauvaa.fi

Ihan huippu vekotin oli! Mä vuokrasin sen kuukaudeksi suunallee samoihin aikoihin kuin sä nyt mietit. Kuukauden jälkeen alkoikin jo hentoja liikkeitä tuntumaan. Mulla oli samanlainen tilanneki, keskenmeno takana ja kauhia huoli. Mutta nyt onneksi pienokainen jo sylissä ja kaikki hyvin! Muista tilata myös geeli :saint:

huuto.netistä?

ainakin yksi löytyi jo heti ensisilmäyksellä...
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=80502666

Itsekin ostin käytettynä ja vähälle käytöllehän nuo jäävät joten tosi tyytyväinen olin parin kympin säästöstä!

Ihanaa mielenrauhaa tuo kyllä tuo varsinkin km kokeneena oli tuo ehdottoman tärkeä kapistus :heart:

Tini+Pingu rv 29+5

Yhteistyössä