Mistä lapselle vaatteita jotka eivät kiristä vyötäröltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tyttö on 100 cm ja käyttää 104 cm vaatteita. Vaikeaa kuitenkin löytää housuja jotka eivät kiristä vyötäröltä. Enimmäkseen ostetaan H&M:ltä ja sieltä olen löytänyt farkut jotka ovat sopivat. Äsken ostettiin sammarit ja trikoohousut mutta molemmat kiristävät.
Jos ostan 110cm niin ovatko paljonkin isommat vyötäröltä?
Onko vinkkejä jostain liikkestä mistä löytäisi kivoja housuja? Ei collegehousuja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyttö on 100 cm ja käyttää 104 cm vaatteita. Vaikeaa kuitenkin löytää housuja jotka eivät kiristä vyötäröltä. Enimmäkseen ostetaan H&M:ltä ja sieltä olen löytänyt farkut jotka ovat sopivat. Äsken ostettiin sammarit ja trikoohousut mutta molemmat kiristävät.
Jos ostan 110cm niin ovatko paljonkin isommat vyötäröltä?
Onko vinkkejä jostain liikkestä mistä löytäisi kivoja housuja? Ei collegehousuja.

Vyötärö ei välttämättä ole kovin paljon isompi 110cm housuissa, mutta lahkeet on varmaan vielä liian pitkät. Meillä on ongelma toisin päin, aina on vyötäröltä liian isoja housut tolle meidän likalle. Oletko katsonut ihan tavallisista marketeista tai esim. Kappahlilta tai Lindexiltä? Trikoohousuissa on usein löysä vyötärö.

oikeastiko ei löydy tarpeeksi väljiä housuja jollekin?? ootko kokeillu niitä onkohan lindexin vai kappahlin d-mallistoja?

meillä saa housut teipata roudarinteipillä vyötäisille, että pysyvät päällä...

Mun tytär on 126 pitkä, mutta joudun juuri tuon vyötärön takia ostamaan hälle 134 koon farkut, joissa sitten on liian pitkät lahkeet. Pakko sitten vain lyhentää.

Poika on 130 senttiä pitkä ja hälle ostan pitkien jalkojen takia 140 koon farkut; jotka sitten ovat vyötäröltä aivan liian väljät. Onneksi löytyy malleja joissa on kuminauhakiristys.

Farkkuja olen löytänyt d-mitoituksella. Olis kiva jos löytäis jotain sammareita tai vastaavia. Yhdet H&M:n housut on jotka ovat kokoa 98 cm ja ne menevät vieläkin eikä purista vyötäröltä. Jännä että samalla firmalla on niin isot erot housujen koossa.

Yhteistyössä