Mistä lapsille käytettyjä vaatteita? (ei huutis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitykkä

Vieras
Ärsyttää kun olen yrittänyt etsiä pojille vaatteita jotka olisi käytettyjä mutta kuitenkin hyvä kuntoisia. Oon katsellut tämänkin palstan kirppis osiota ja muutamalle laittanut sähköpostia että saisko kuvia ja hintoja. Monet laittaneet kuvia mut hinnat puuttuu ja kun niitä kysyn niin ei kuulukaan enää vastausta :(
Meillä täällä kirppis hinnat niin korkeat et melkein kaupasta saa jo uuden sillä hinnalla esim: katsoin käytettyä (jossa siis jo paljon käytönjälkiä) Reimatec haalaria kokoa 110cm hinta oli 80?!
En kuitenkaan käytetystä noin paljoa ole valmis maksamaan.
Ja meillä täällä ei ole kuin kaksi kirppistä joten hinnatkin ovat sitten sen mukaiset :(

Onko muilla samaa ongelmaa?

Jatkuvasti kun kirppareita kiertelee, niin silloin tällöin tekee löytöjä ja silloin tällöin saa kohtuu hinnoin ostettua hyvä kuntoista. Mä en netin kautta ole osannut juurikaan ostaa, mun mielestä on helpompi kierrellä kirppareilla.

Varsinkin eteläisessä Suomessa tuntuu olevan hyviä kirppareita ja lastenvaatteillekin omia puoteja, jotka myyvät myös secondhandia. Itse löysin Helsingistä pienen liikkeen, joka möi ihania vaatteita kohtuulliseen hintaan -ja oli keskustassa.

Alennusmyynneistä löydän itse hyviä, varsinkin kenkiä. Täällä meilläpäin on myös muutama tukku/tehtaanmyymälä, joista tekee löytöjä.

Itse en osta netistä, joskus löydän kirpparilta jotain mistä saa vaikka muokattua jotain lapsille. Jos joskus joku läheinen/itse on käymässä naapurimaissa alejen aikaan, sieltäkin löytää ihan kivoja tuomisia. Tukholmakaan ei ole loppujen lopuksi laskiaisen jälkeen "sikakallis".

Ulkoiluvaatteisiin satsaan, vaikka rymyhaalarit ovat ihan tavallista "merkkiä" -mutta jotain ostan esim. urheiluliikkeistä. Niissäkin on joskus aleja...ja tosi hyviä merkkejä.

Kiitos teille vastauksista! Voi kun joskus pääsisin etelään kirppiksille =) oon nyt oikeestaan kuukauden ajan kiertänyt useammin kirppiksellä noin 4-5krt viikossa ja en vielä kertaakaan ole löytänyt mitään (lähden taas huomenna(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama ongelma mulla, pojalle en löydä käytettynä siistejä kohtuuhintaisia vaatteita. Olen luovuttanut ja ostan nykyisin uutena, alennuksia hyödynnän :)

Meillä täällä kun on noi alennusmyynnitkin niin huonot etten ikinä saa mitään kunnollista niistäkään. Pieni kaupunki niin varmaan et mitä alentavat niin menevät heti! Ja pojat eivät tykkää esim: pääkallo vaatteista joita voisi saadakkin alennuksella =)
Kävin eilen kiertelemässä jos oisin löytänyt ensi talveksi kunnolliset haalarit mutta eivät ollet vielä kunnon alennuksessa esim: Remu norm89,90? nyt -20%
Ja kirppikseltä mielelläni ostaisin vaik nuo haalaritkin =)

Kirppis kokemukseni tältä aamulta! Löysin käytetyn Remu haalarin tänään kirppikseltä mutta hinta oli 50? siis käytetyistä vaatteista pyytävät aivan liikaa... Ei se ole tyhmä joka pyytää mutta silti pitäisi kyllä jotain rajaa olla =)

Yhteistyössä