mistä löydän miehen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piitu"

Vieras
siinä se kysymys mistä tämmönen nuori yh äippä löytäs miehen?? missä ootte tavannu miehenne??

mieluiten haluaisin jonkun jolla olis jo 1 lapsi ennestään. on tässä ollut muutamia poikaystäviä, jotka on kyllä ollu lapsirakkaita ja tykänny mun lapsesta jne mutta ei ne vaan tajua silti tätä kuviota, mitä on oikeasti elää lapsen kanssa. siksi vaan yks tai korkeintaan kaks lasta, kun en ihan suurperheenäidiksi halua.

mistä niitä saa?? arrrgg

minäki eläny ny puutteessa puol vuotta.. mistään ei tällänen nuori yh äippä löydä miestä :( ... enkä kyllä tiiä mistä hakea.. niin harvoin pääsee mihkää baariin tms.

itse kyllä käyn baareissa välillä, eikä ulkonäöstä ole miehen löytäminen kiinni. jotenki niin vaikea vaan luoda mitään suhdetta kun on lapsi. ajattelin et ehkä auttais jos miehellä ois ennestään lapsi ois helpompi ymmärtää tätä etten nyt pääse edes joka viikko minnekkään ja ettei heti kehtaa tuoda lapsen näytille ketään..

Minä löysin 18-vuotiaana mieheni ollessani poikani kanssa rannalla. Tai oikeestaan mies löysi minut. Eikä hän yhtään hätkähtänyt vaikka poika olikin vasta vauva, 2kk. Nykyisellään täältä asunnosta löytyy lapsia kaksin kappalein :)
Käyttäkää kesä hyödyksenne naiset!

[QUOTE="a.p";23897019]itse kyllä käyn baareissa välillä, eikä ulkonäöstä ole miehen löytäminen kiinni. jotenki niin vaikea vaan luoda mitään suhdetta kun on lapsi. ajattelin et ehkä auttais jos miehellä ois ennestään lapsi ois helpompi ymmärtää tätä etten nyt pääse edes joka viikko minnekkään ja ettei heti kehtaa tuoda lapsen näytille ketään..[/QUOTE]

Minkä ikäinen lapsi sulla on? ja minne sä hänet hoitoon saat aina? Sillon harvoin ku ite pääsee baariin ni on kyl jotain sutinaa, ja kun miehet kuulee että mulla on vauva ni kaikkoontuu kummasti. Siis munkaan ulkonäössä ei ole vikaa.. tai ainakin monet miehet tulee baarissa juttelee jne. Oon kyllä päättäny, etä seuraavan kerran ku baariin pääsen ni otan vaan jonku yhenillan jutun ku tää puol vuotta on aika paljon jo!

Vuoden tässä olen elänyt selibaatissa ja näyttää vähän siltä että tämä jatkuu hamaan tulevaisuuteen, kun ei tule juuri missään käytyä ilman lapsia. Toisaalta kauheasti en ole edes miestä tähän mennessä kaivannutkaan, kun yhdestä olen eroon päässyt. Tietysti 2 pientä lasta, josita toinen vielä vauva, niin elämä pyörii aikalailla lasten ympärillä.

[QUOTE="vieras";23897111]Minkä ikäinen lapsi sulla on? ja minne sä hänet hoitoon saat aina? Sillon harvoin ku ite pääsee baariin ni on kyl jotain sutinaa, ja kun miehet kuulee että mulla on vauva ni kaikkoontuu kummasti. Siis munkaan ulkonäössä ei ole vikaa.. tai ainakin monet miehet tulee baarissa juttelee jne. Oon kyllä päättäny, etä seuraavan kerran ku baariin pääsen ni otan vaan jonku yhenillan jutun ku tää puol vuotta on aika paljon jo![/QUOTE]

juu lapsi on siis jo 3vuotias että ei edes vauvaikäinen enää.. on hoidossa jommassakummassa mummolassa joka toinen vloppu tai toisen yön ainakin.. päiväsaikaan myös saattaa jonku tunnin olla hoidossa silloin tällöin.

on kyllä vähän ankeeta. varsinki kaikki nää illat vois edes olla jonku kainalossa katella leffaa huoh!! välillä kyllä tulee sit miehen puuttessa otettua niitä yhenillan juttuja kun ei muutakaan oo! ei sitä näin äitinäkää oo ihan tunnekylmä, kyllä sitä yli 3 vuoden yksinolon jälkeen kaipaa jo jotain, edes niitä hetken heiloja :S

[QUOTE="a.p";23897183]juu lapsi on siis jo 3vuotias että ei edes vauvaikäinen enää.. on hoidossa jommassakummassa mummolassa joka toinen vloppu tai toisen yön ainakin.. päiväsaikaan myös saattaa jonku tunnin olla hoidossa silloin tällöin.

on kyllä vähän ankeeta. varsinki kaikki nää illat vois edes olla jonku kainalossa katella leffaa huoh!! välillä kyllä tulee sit miehen puuttessa otettua niitä yhenillan juttuja kun ei muutakaan oo! ei sitä näin äitinäkää oo ihan tunnekylmä, kyllä sitä yli 3 vuoden yksinolon jälkeen kaipaa jo jotain, edes niitä hetken heiloja :S[/QUOTE]

Sulla on sit vähän pidempi aika ilman miestä.. mutta mäkin kyllä niin kaipaisin miestä kainaloon. Just tossa miettisin, että vois niin jättää väliin kaikki tutustumisvaiheet ja hypätä suoraan siihen turvalliseen arkeen...

joo se on kyllä ihan totta. tosi hankalaa se tutustuminen kun voi suunnilleen vaan joka toinen vloppu nähä. ja en oikeen tykkää jossain puhelimessa puhua tai facebookis. paljon mukavampi ihan lähekkäin tutustua. en oo jotenki halunnu päästää ketään kotiin jos lapsi kotona.. edes vaikka olis jo nukkumassa. ehkä vaan johtuu siitä ettei kukaan oo kolahtanu tarpeeksi.

mistähän niitä sinkkuisejä löytyis, en ite välttämättä halua toista lasta niin senkin takia jo valmiiksi "lapsellinen " mies ois hyvä ratkaisu. (tosin tässä on vielä 20vuotta aikaa muuttaa mieli tuon lapsiasian suhteen...) :D

[QUOTE="a.p";23897368]joo se on kyllä ihan totta. tosi hankalaa se tutustuminen kun voi suunnilleen vaan joka toinen vloppu nähä. ja en oikeen tykkää jossain puhelimessa puhua tai facebookis. paljon mukavampi ihan lähekkäin tutustua. en oo jotenki halunnu päästää ketään kotiin jos lapsi kotona.. edes vaikka olis jo nukkumassa. ehkä vaan johtuu siitä ettei kukaan oo kolahtanu tarpeeksi.

mistähän niitä sinkkuisejä löytyis, en ite välttämättä halua toista lasta niin senkin takia jo valmiiksi "lapsellinen " mies ois hyvä ratkaisu. (tosin tässä on vielä 20vuotta aikaa muuttaa mieli tuon lapsiasian suhteen...) :D[/QUOTE]

Minä kyllä haluan monen monta lasta.. ja ois niin kiva saada tälle ekalle sisarus.. mutta tosiaan.. kenen kanssa teen?? täytyis vaa löytää sellanen mies jostain. En oikeen innostu noista seuranhakupalstoista ku ei niistä oikeen tiiä sit.. Mielellään kasvotusten tutustuis jne. Oon miettiny mikä ois sellanen paikka missä vois iskee miehiä vaikka oiskin toi vauva mukava :D ...

joo en itekää oikeen nuista nettideitti jutuista... eikö siellä oo vaan kaikkia rumia ja säälittäviä? ;D haha no ehkä mä sopisin joukkoon ainakin säälittävyyden osalta. ja joo jotenki se tuntuu niin teennäiseltä tai en tiiä.. onhan se ulkonäkö ja olemus yks tärkeimmistä asioista. ja ei ihmisestä välity pelkän netin välityksellä oikeeta kuvaa.

kuinka pieni vauva sulla on? :) varman vielä haastavampi pienen vauvan kanssa etsiä2 sitä miestä..

[QUOTE="a.p";23897562]joo en itekää oikeen nuista nettideitti jutuista... eikö siellä oo vaan kaikkia rumia ja säälittäviä? ;D haha no ehkä mä sopisin joukkoon ainakin säälittävyyden osalta. ja joo jotenki se tuntuu niin teennäiseltä tai en tiiä.. onhan se ulkonäkö ja olemus yks tärkeimmistä asioista. ja ei ihmisestä välity pelkän netin välityksellä oikeeta kuvaa.

kuinka pieni vauva sulla on? :) varman vielä haastavampi pienen vauvan kanssa etsiä2 sitä miestä..[/QUOTE]

Ne on just sellasia miehiä ku ei muuten mistään ketään saa.. Joko ne on oikeesti niin rumia tai sit vaan niin nöösejä ettei rahkeet riitä tulla naisille juttelee.. nörttejä jne.. Mut siis säälittäväks tässä alkaa tulee.. ennen lasta, tää miehen ettiminen ei ollu yhtään näin vaikeaa! Vauva on nyt 5,5kk .

[QUOTE="vieras";23897123]Jo on kumma jos nainen ei löydä miestä.[/QUOTE]

Ei se mikään kumma juttu ole. Suomessa on naisia enemmän kuin miehiä ja naisia tuodaan vielä laumoittain ulkomailta