Mistä löydän remonttireiskan kylppäriremppaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja remppataidoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

remppataidoton

Vieras
Huuli pyöreänä täällä ihmettelen, kun pitäisi aloittaa kylppäriremontti, mutta ei hajuakaan, mistä löytäisin luotettavan ja osaavan tekijän. Avaimet käteen -firmasta on pyydetty tarjous, mutta se oli niin sikakallis, ettei sellaiseen ryhdytä.

Antakaahan vinkkejä, mistä voisin kysellä ammattitaitoista remonttireiskaa tai firmaa. Vielä parempi, jos itsellänne on hyviä kokemuksia. Huonoista en suosituksia kaipaakaan.

mä luottaisin tuttavien ja kaverien suosituksiin.

sitä paitsi, tuskin helsingissä toimiva raksa-ripa lähtee toiselle puolelle maata tekemään remppaa... joten laitapa vähän tarkennusta, missä päin remontoit.

Mä en osaa ketään suositella, mutta meillä on täysin sama tilanne. Ollaan juurikin eri firmoista tarjouksia kyselty. Me päädyttiin siihen, että otetaan joku firma tekeen koko työ. Se että alkaa eri ammattilaisia (putkimies, laatoittaja, jne.) hakemaan on omanlainen homma. Se voi kyllä tulla halvemmaksi. Mutta siinä tarvii sitten varmaan itse olla "työnjohtajana" ja hommata materiaalit & muut. Ainakin isommat firmat on todennäköisesti luotettavia. Jos lähtee niitä yksittäisiä työntekijöitä hakemaan niin kannattaa tosiaan selvittää onko joku tuttu käyttänyt. Ja olla hyvissä ajoin liikkeellä, että saa ne eri ihmiset paikalle oikeaan aikaan!

Pääkaupunkiseudulla asutaan. Puskaradio on jo laitettu soimaan, mutta ei ole vielä tuottanut tulosta. Kotiseudullani olisi pari luotettavaa ja hyvää tekijää. Tarvii varmaan koettaa kepillä jäätä, jos jompikumpi suostuisi lähtemään 150 km:n päähän keikalle. Nythän pitäisi työvoimaa olla hyvin saatavilla, kun lama painaa vielä päälle. Pari vuotta sitten tilanne oli eri.

Sähkäri ja putkari meillä on jo tiedossa. Ovat tuttuja. Vain itse remontin tekijä uupuu.

Yhteistyössä