Mistä löytää lahjoituskeskustelu yms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haluaisin auttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haluaisin auttaa

Vieras
Kun täällä ei sellaista hyvän mielen ketjua enää järjestetä, niin osaisiko joku vinkata hyvä paikan mistä voisi näitä avuntarvitsijoita löytää?

Osallistuin jo joulupuu-keräykseen, mutta haluaisin vielä auttaa jotenkin muuten.

En halua lahjoittaa suoraan rahaa mihinkään vaan antaa uusia lahjoja ja käytettyjä hyviä tavaroitakin olisi antaa.

Onko tällaisia keskustelupalstoja missään?

Ottaisiko joku ensikoti tms. vastaan lahjoja?

tai katsoppa onko lähelläsi www.hopeyhdistys.fi itse olen saanut pari lahjaa heidän kautta. pojat jäi ilman mut täytyy toivoa että löydän jotai kirparilt ku ei varaa muuhun. tytöt sai sielt :)

diakoniatyökin auttaa myös lahjojen suhteen. Sinnekkin voi kuulemma viedä lahjoja, mutta hankalaa kun ei tiedä mitä tarvitaan:(
Olisi kiva antaa joku tietty lahja tietylle ihmiselle :)
Onko joku muu keskustelupalsta jossa voisit antaa yhteystietosi minulle, niin voisin auttaa teidän perhettä? Täällä on ilmeisesti kiellettyä jakaa yhteystietoja.

[QUOTE="moi";27662443]tai katsoppa onko lähelläsi Hopeyhdistys itse olen saanut pari lahjaa heidän kautta. pojat jäi ilman mut täytyy toivoa että löydän jotai kirparilt ku ei varaa muuhun. tytöt sai sielt :)[/QUOTE]

Yhteistyössä