Mistä löytää lapselle aluspaitoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shopaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Shopaaja

Vieras
3 v tytölle olen koittanut etsiä ihan perusaluspaitoja (hihattomia) tai body mallisetkin käy mutta ei tunnu löytyvän. Tai muutamia todella kalliita olen löytänyt nettikaupoista. Olen nyt kiertänyt: Lindex, kaphall, h&m, jesper junior, name it, anttila, prisma, cittari, tokmanni sekä lisäksi selaillut ties montako nettikauppaa läpi mutta sivut latautuvat hitaasti eikä tunnu löytyvän.

Eikö kukaan muu käytä lapsella aluspaitaa talvisin kun ei tunnu löytyvän. Tai mistä niitä olette ostaneet jos käytätte?

Osaan ennakoida tarpeen ja olen ostanut niitä kesällä/syksyllä alesta H&M:ltä ja Lindexiltä. Silloin löytyy kyllä joka kaupasta.

Heti ekasta katsomastani verkkokaupasta eli Hennesiltä näyttäisi löytyvän koossa 92 tommonen harmaa/valkoinen setti ja joku sininen kanssa.

Lindexillä tyttöjen puolelta kolmea eri väriä: http://www.lindex.com/fi/lapset/tytoet-92-122-cm/puserot-tunikat/7207410/Toppi/?styleId=41782357

Et sitten tainnut kuitenkaan niin kovasti itse etsiä...

Kannattaa ottaa reilumpi koko niin menee ens talvena vielä. Noi on yleensä sikäli kapeita että voi käyttää hieman reiluakin kokoa, kun paidan gelman laittaa housuihin.

Äh no en tietenkään ole osannut käyttää hakusanana hihaton pusero olen etsinyt aluspaitoja ja toppeja.

Itseä ainakin ahdistaisi laittaa pitkähihainen aluspaita pitkähihaisen paidan alle eli mielummin hihaton aluspaita ja sitten ulos kerroksia päälle. Lisäksi taitaa olla aika hiostava sisällä jos on kaksi pitkähihaista päällekkäin.

Yhteistyössä