Mistä löytää lapselle kiva reppu syksyksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
Tänään katsoin yhden kaupan valikoimia ja oli minusta tosi tylsät aiheet.

Pojille tarjolla vain jotain transformer-, spiderman- ja autoreppuja.

En minä tykkää tuollaisista reppujen kuvista.

Tytöillekin oli hyvin perinteisiä söpisreppuja tyyliin hello kitty - reppu, hevos-reppu, kissanpentu - reppu ja joku muumiaiheinen reppu.

Minä olisin halunnut lapselle hommata WALLE - repun, mutta tuollaista ei sitten ehkä mistään enää saa.

Alkuperäinen kirjoittaja ov:

Tytöillekin oli hyvin perinteisiä söpisreppuja tyyliin hello kitty - reppu, hevos-reppu, kissanpentu - reppu ja joku muumiaiheinen reppu.

Minä olisin halunnut lapselle hommata WALLE - repun, mutta tuollaista ei sitten ehkä mistään enää saa.

Oletko kysynyt LAPSELTA, millaisen repun haluaa??

Kai se lapsi repun valitsee. Me käytiin Prismasta viime viikolla. Poika sai itse valita ja käveli suoraan tummansinisen perusrepun luo, jossa oli joku monsteriauto ja nosti repun ostoskärryyn. Kyllä sopi äitillekin, kun lapsi tyytyväinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ov:

Oletko kysynyt LAPSELTA, millaisen repun haluaa??

Peesaan tätä:) Meillä esikoinen valitsi kaupan söpöimmän Barbierepun :D Vaikki mie oisin ottanut iiihan toisen:)

Kauppoihin ei varmaankaan oo tullu vielä kaikki syksyreput. Mä kattelin kanssa lapsille ensi syksyksi tarhaan uusia reppuja ja ei ollut oikein mitään :( Elokuussa varmaan alkaa tulla enemmän. Toivotaan ainakin niin :) Meillä tyttö haluaa aina jonkinmoisen Hello Kitty repun ja poika Cars aiheisen :D

vieras, mutta kun ei lapsi "osaa" valita ehkä kivan näköistä reppua, ei hän malta miettiä rauhassa, että mikä monista repuista on mieleisin. niin kyllä minun mielestäni silloin vanhemmalla on oikeus valita kivan näköinen reppu.

poppaliina, olen tutkinut, että disney storesta ehkä saa jonkinlaisen WALLE - aiheisen repun, mutta kun ei sitä lähdetä mistään ulkomailta asti tilailemaan. Mutta jos haluat etsiä reppua, niin kyllä se passaa

Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:
Kauppoihin ei varmaankaan oo tullu vielä kaikki syksyreput. Mä kattelin kanssa lapsille ensi syksyksi tarhaan uusia reppuja ja ei ollut oikein mitään :( Elokuussa varmaan alkaa tulla enemmän. Toivotaan ainakin niin :) Meillä tyttö haluaa aina jonkinmoisen Hello Kitty repun ja poika Cars aiheisen :D

Mie ostin nuorimmaiselle Citymarketista suloisen Hello Kitty repun :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
poppaliina, olen tutkinut, että disney storesta ehkä saa jonkinlaisen WALLE - aiheisen repun, mutta kun ei sitä lähdetä mistään ulkomailta asti tilailemaan. Mutta jos haluat etsiä reppua, niin kyllä se passaa

Onko siis mahdottomuus tilata ulkomailta, vois saada halvemmallakin? Esim. ymmärrän jos ei ole luottokorttia...

Yhteistyössä