Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mä luulen et sä et haluu sun tytölle samaa mallia joka mun tytöllä on... :| leikkas ite lyhyeks ja sit ku laitoin kaverille pidennystä, halus tyttö kans pitkän tukan ja nyt hällä roikkuu kaks pitkää lettiä muuten lyhyeks kynityssä tukassa :|
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mun yhen tutun tytöllä on ihan sellanen "siili" =) siis koneella vaan vedetty aika lyhyeksi,ei kalju kuitenkaaneikä yhtään hassun näkönen! =) on tosi paksu ja tihee tukka ja hikoilee paljon muutenkin niin ihan käytännönsyistä leikattu...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mun yhen tutun tytöllä on ihan sellanen "siili" =) siis koneella vaan vedetty aika lyhyeksi,ei kalju kuitenkaaneikä yhtään hassun näkönen! =) on tosi paksu ja tihee tukka ja hikoilee paljon muutenkin niin ihan käytännönsyistä leikattu...
En kyllä ikinä tekisi näin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mun yhen tutun tytöllä on ihan sellanen "siili" =) siis koneella vaan vedetty aika lyhyeksi,ei kalju kuitenkaaneikä yhtään hassun näkönen! =) on tosi paksu ja tihee tukka ja hikoilee paljon muutenkin niin ihan käytännönsyistä leikattu...
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mikset pidä hiuksia kiinni? ja etuhiukset jos on tarkotus kasvattaa niin joko jollain pannalla (pehmeellä tai kovalla) tai pinneillä sivulle =)
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mun yhen tutun tytöllä on ihan sellanen "siili" =) siis koneella vaan vedetty aika lyhyeksi,ei kalju kuitenkaaneikä yhtään hassun näkönen! =) on tosi paksu ja tihee tukka ja hikoilee paljon muutenkin niin ihan käytännönsyistä leikattu...
en minäkään,meidän tytöillä on pitkät hiukset eikä mitään ongelmia. mutta sanoimpa vaan että ei sekään oikeesti hullumman näkönen oo =) ihan tytöksi erottaa![]()
(kun ap kysy että onko hullun näköstä jos tytöllä ei pitkät hiukset olis)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tarinan opetus: ei kannata ylipäänsä alkaa leikata tytölle sitä otsista.