Mistä löytäisi Hackminnaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mie"

Vieras
Tietääkö kukaan?? Ei löydy Iittalan nettikaupasta, ei tehtaanmyymälöistä, ei kaupoista. Ei ymmärtääkseni valmisteta ainakaan tällä hetkellä. Haussa olisivat valkoinen ja turkoosi Hackminna!
Kiitos kovasti jos viitsitte vastata, olisin valmis tilaamaan kauempaakin.

Ootko ettiny nettikirppareilta/-huutokaupoista? Jos ei valmisteta tällä hetkellä ei mikään ihme ettei ole "virallisessa myynnissä" missään. Ootko kysyny esim Iittalan tehtaanmyymälästä,olisko niillä antaa jotain vinkkiä mistä vois löytyä?

[QUOTE="vieras";24665048]Ootko ettiny nettikirppareilta/-huutokaupoista? Jos ei valmisteta tällä hetkellä ei mikään ihme ettei ole "virallisessa myynnissä" missään. Ootko kysyny esim Iittalan tehtaanmyymälästä,olisko niillä antaa jotain vinkkiä mistä vois löytyä?[/QUOTE]

Olen etsinyt huutiksesta, tahtoisin ostaa käyttämättöminä. Huutiksessa vain punaista (uutta) ja valkoista (käytettyä). Eikä löydy muiltakaan nettikirppareilta. Tehtaanmyymälässä sanottiin että tällä hetkellä niitä ole saatavissa, eikä ole tulossakaan..kannattaa kuulemma kysellä kauempaa maakunnista jos johonkin markettiin olisi jäänyt joku erä. Häh sanon minä? Mission impossible!?

[QUOTE="Mie";24665117]Olen etsinyt huutiksesta, tahtoisin ostaa käyttämättöminä. Huutiksessa vain punaista (uutta) ja valkoista (käytettyä). Eikä löydy muiltakaan nettikirppareilta. Tehtaanmyymälässä sanottiin että tällä hetkellä niitä ole saatavissa, eikä ole tulossakaan..kannattaa kuulemma kysellä kauempaa maakunnista jos johonkin markettiin olisi jäänyt joku erä. Häh sanon minä? Mission impossible!?[/QUOTE]
Oliskohan noi vielä myynnissä:)
Keittiötarvikkeet ja astiat, Etelä-Pohjanmaa, Hackminna aterimet
Valkopäisiä haarukoita, veitsiä ja lusikoita. Kaikkia 12 kpl. Käytetty, mutta ihan hyvässä kunnossa. Euron kipales eli 36euron satsi.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Oliskohan noi vielä myynnissä:)
Keittiötarvikkeet ja astiat, Etelä-Pohjanmaa, Hackminna aterimet
Valkopäisiä haarukoita, veitsiä ja lusikoita. Kaikkia 12 kpl. Käytetty, mutta ihan hyvässä kunnossa. Euron kipales eli 36euron satsi.

Kiitos vastauksesta, olen tämänkin ilmoituksen huomannut. Niuho kun olen ("hyvässä kunnossa" kun on välillä aika laaja käsite) tahtoisin ostaa uutena.
Voi perkules, taitaa olla mahdotonta löytää..

Kaivelin kaappeja vanhemmilla ja oon saanut joskus mummiltani lahjaks just tota valkopäistä Hackminnaa. Niitä ei ole käytetty, ovat jääneet odottamaan omaan kotiin muuttoa ja unohtuneet. Pitää vielä laskea paljonko niitä on. Myyn ilomielin.

Yhteistyössä