Mistä löytäisin emmaljunga jalkapeitteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja citycross
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

citycross

Vieras
Jos osaat kertoa vinkin, niin olisin todella kiitollinen. Eli hakusessa Emmaljungan City Crosseihin sopiva jalkapeite 2009 platina värillä/kuosilla. Mistä ihmeestä sellaisen voisin metsästää?

Juu niin, mutta mistä?! Patentullista Oulusta kysytty, samoin Asunmaalta Ylivieskasta. EI OO.

Jänää, samaisesta liikkeestä mulle sanottiin, että mallit on vuosikausia pysyneet samana, vaikka rattaat itsessään olisikin muuttuneet, joten peitteen saa aina varaosana. Jäätiin siis miettimään peitteen hankintaa.

Tosin ei olisi ensimmäinen kerta kun siinä liikkeessä saa väärää informaatiota.

[QUOTE="vieras";21914462]Jänää, samaisesta liikkeestä mulle sanottiin, että mallit on vuosikausia pysyneet samana, vaikka rattaat itsessään olisikin muuttuneet, joten peitteen saa aina varaosana. Jäätiin siis miettimään peitteen hankintaa.

Tosin ei olisi ensimmäinen kerta kun siinä liikkeessä saa väärää informaatiota.[/QUOTE]

Joo siis mustan peitteen voi ostaa vaunuun mutta haluaisin nimen omaan ton platinan. Ja ku soitin sinne ja kysyin niin sanoivat et kauden värejä tietty saa tilattuu mut tohon täytys ottaa sit se musta... :(

[QUOTE="tiipii";21916668]Huutonetistä löytyy hyvällä tuurilla, jos ei tarvitse olla käyttämätön.[/QUOTE]

Mulle kelpaa myös käytetty jos on erittäin hyväkuntoinen :) Mut huutiksessa ei nyt ollu vaikka kuinka olen etsinyt. Siksi jos tietoa jostain liikkeestä esim joka myy niin olisin tosi kiitollinen.

mutta eikö olis samaa värisävyä eri nimellä oleassa misään, vai onko tää ihan uus väri jota ei ole kosaan aiemmin ollut?
Esim kun me ostettiin city crossit vm06, ja vuotta paria myöhemmin jalkapeite niihin, niin oli se värin nimi muuttunut, vaikka olikin ihan sama. Ensin ei meinannut löytyä juuri tuon takia.

[QUOTE="vieras";21916757]mutta eikö olis samaa värisävyä eri nimellä oleassa misään, vai onko tää ihan uus väri jota ei ole kosaan aiemmin ollut?
Esim kun me ostettiin city crossit vm06, ja vuotta paria myöhemmin jalkapeite niihin, niin oli se värin nimi muuttunut, vaikka olikin ihan sama. Ensin ei meinannut löytyä juuri tuon takia.[/QUOTE]

Oon yrittänyt etsiä, mutta ei ole samaa sävyä. Toki näihin musta sopii ku väri on melkein musta, mut olis kiva saada se "oman" värinen. 09 mallistossa on viimeksi ollut platinaa...

ota sieltä jälleenmyyjä lista ja soita vaikka ekaksi vantaalle varistoon ja pyydä, että katsovat pääkaupungin liikkeiden tilanteen, että löytyiskö.
Myös Kemin liikkeestä näkevät joidenkin muidenkin liikkeiden varastot.
Sitten on nämä lastentarvikkeen yksityiset jälleenmyyjät, joita listassa myöskin.

Soita ja kysy. Lähettävät varmasti.

Minäkin metsästin jalkapeittoa ja duopussia, tosin tämän vuoden kuosilla.
Ja mulle neuvottiin rataskaupasta soittelemaan ja se kannatti:)

Loppupelissä meillä kävi niin, että rattaat tuli kemistä, duopussi vantaalta ja jalkapeitto kuopiosta.
Ei mitenkään halpaa lystiä kun kulut maksoin joka lähetyksestä, mutta olempahan nyt sitten saanut sellaiset unelmarattaat prinsessallemme ettei sillä ole niinkään väliä kun paketti on nyt "kokonainen".

[QUOTE="näin meillä";21917136]ota sieltä jälleenmyyjä lista ja soita vaikka ekaksi vantaalle varistoon ja pyydä, että katsovat pääkaupungin liikkeiden tilanteen, että löytyiskö.
Myös Kemin liikkeestä näkevät joidenkin muidenkin liikkeiden varastot.
Sitten on nämä lastentarvikkeen yksityiset jälleenmyyjät, joita listassa myöskin.

Soita ja kysy. Lähettävät varmasti.

Minäkin metsästin jalkapeittoa ja duopussia, tosin tämän vuoden kuosilla.
Ja mulle neuvottiin rataskaupasta soittelemaan ja se kannatti:)

Loppupelissä meillä kävi niin, että rattaat tuli kemistä, duopussi vantaalta ja jalkapeitto kuopiosta.
Ei mitenkään halpaa lystiä kun kulut maksoin joka lähetyksestä, mutta olempahan nyt sitten saanut sellaiset unelmarattaat prinsessallemme ettei sillä ole niinkään väliä kun paketti on nyt "kokonainen".[/QUOTE]

Täytyypäs soittaa tosiaan huomenissa tonne Varistoon ja kiitos Kemi vinkistä. Josko postittamalla saisi. Oon kuitenkin sen verran pikkutarkka, että jotenkin häiritsee jos ei ole samaa kuosia toi jalkapeite :) Toki se musta ei tässä niin paljon iske vastaan kuin esim beigen värisissä vaunuissa mut silti.

Yhteistyössä