Mistä löytäisin vauvakuumeisen naisen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tonttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tonttu"

Vieras
Jouluna on aika kamalaa olla aikuinen sinkku. Siis sen ikäinen, että ihmiset odottavat, että ei viettäisi enää joulua vanhempien luona, vaan vaimon/ tyttöystävän (ja mahdollisten lapsien) kanssa. Sekä ehkä kävisi visiitillä vanhempiensa ja appivanhempiensa luona. Niinpä, kun tällainen aikuiselle sinkulle kamala joulunaika saapuu, niin on ehkä tavallistakin enemmän mielessä omat parisuhdeasiat.

Olenkin tässä miettinyt, mistä löytäisin naisen joka yhtä aidosti haluaisi löytää oman rakkaansa ja perustaa perheen, kuin mitä itse haluan.

Ehkäpä te osaatte kertoa, mistä löytäisin vauvakuumeisen ja sitoutumishaluisen naisen? Tai jos naisten kielellä sanotaan, niin mistä löytäisin epätoivoisen naisen? Ikäluokassa kolmekymppiset.

No aika epätoivoinen olet, jos epätoivoista naista etsit. Noilla sanavalinnoilla tulee mieleen, että mikä sinussa itsessäsi on vikana? Vaikka itse olin 3-kymppisenä eronnut yhden lapsen yksinhuoltaja, mun kriteerini olivat kyllä uutta kumppania etsiessäni ihan jotkut muut, kuin epätoivoinen mies!

[QUOTE="poikia3";22739367]No aika epätoivoinen olet, jos epätoivoista naista etsit. Noilla sanavalinnoilla tulee mieleen, että mikä sinussa itsessäsi on vikana? Vaikka itse olin 3-kymppisenä eronnut yhden lapsen yksinhuoltaja, mun kriteerini olivat kyllä uutta kumppania etsiessäni ihan jotkut muut, kuin epätoivoinen mies![/QUOTE]

Silti jaoit tussuasi kaikillej sait sitten 3 poikaa :D

Täältä löytyy, siis jos kelpaa kolmekymppinen kolmen lapsen yksinhuoltaja. Nyt kotona viettämässä yksin joulua, kun lapset isällä.
Mutta onpahan aikaa nyt joulupyhien aikana urheilla ;)

Ketäpä yh:t kiinnoostaisi, no tietenkin etsimiseen kyllästyneet mielenvikaiset tossut voi ottaa yh:sta naisen itselleen, mikään ei ole niin vittumaista kuin kasvattaa toisen siittämää lasta.

Silti jaoit tussuasi kaikillej sait sitten 3 poikaa :D

Heh, eipä tarvinnut jaella irtotavaraa, näiden 2:n seuraavan pojan isä pyörii täällä kotona, ja pyöritetään siis 3:n lapsen uusioperhettä. :D

Ja juu, halusin miehen, jonka talous on kunnossa, ihan niin kuin omani on. En halunnut ketään elätettäväksi. Ja löysin miehen, jonka huumorintaju ja musiikkimaku on samanlainen kuin omani, lisäksi ammattimme ovat lähellä toisiaan eli ymmärretään niitä ammatillisiakin asioita.

[QUOTE="poikia3";22739436]Heh, eipä tarvinnut jaella irtotavaraa, näiden 2:n seuraavan pojan isä pyörii täällä kotona, ja pyöritetään siis 3:n lapsen uusioperhettä. :D

Ja juu, halusin miehen, jonka talous on kunnossa, ihan niin kuin omani on. En halunnut ketään elätettäväksi. Ja löysin miehen, jonka huumorintaju ja musiikkimaku on samanlainen kuin omani, lisäksi ammattimme ovat lähellä toisiaan eli ymmärretään niitä ammatillisiakin asioita.[/QUOTE]

;D Sehän on kiva, samanlaiset tuulitakit ja samanlaiset silmälasit kruunaa kaiken, samanlaiset ajatukset ja samanlaiset ideat on vielä parempi, eroatteko toisistanne mitenkään kun olette niin samanlaisia? :D

;D Sehän on kiva, samanlaiset tuulitakit ja samanlaiset silmälasit kruunaa kaiken, samanlaiset ajatukset ja samanlaiset ideat on vielä parempi, eroatteko toisistanne mitenkään kun olette niin samanlaisia? :D

Hehe, sä oot tosi nuiva. Ei käytetä kumpikaan tuulitakkeja, ei pukeuduta samalla tavalla, mulle on tosi tärkeää tuo huumorintaju, se kantaa yli vaikka mistä. Tietenkin meissä on eroja, ja töissäkin on itse it-alalla mies tietoliikenne alalla, mutta kumpikin voi tukea toista duuneissa, kun ymmärtää jollakin tavalla mistä toinen puhuu. Mut itse tiedän mitä meillä on ja osaan sitä myös arvostaa, sulla taitaa sen sijaan olla aika paljon hukassa ja paskaa pussissa.

Yhteistyössä