Mistä löytäs kivoja vaatteita pojalle 134cm koossa ja sitä isompana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
ekaluokkalainen alkaa pikkuhiljaa siirtyä kokoon 134 ja kertakaikkiaan ku melkein kaikissa paikoissa sen koon vaatteet on NIIN rumia! Onko mitään merkkiä millä ois sellasia ei-synkkiä tai elokuvahahmo-printtikuvilla varustettuja paitoja? Mitä ns merkkejä ton kokoisille löytyy?

Meillä pojat eivät ole koskaan halunneet mitään printtikuvioita puseroihinsa, joten en tiedä mistä niitä löytää. Itse ostan tuon kokoiset vaatteet urheilukaupoista, jossa on ihan kivoja puseroita

[QUOTE="vieras";25635875]Meillä pojat eivät ole koskaan halunneet mitään printtikuvioita puseroihinsa, joten en tiedä mistä niitä löytää. Itse ostan tuon kokoiset vaatteet urheilukaupoista, jossa on ihan kivoja puseroita[/QUOTE]

Siis mä nimenomaan EN halua printtikuviopaitoja vaan kysyin että mistä vois saada muuta kuin niitä taikka jotain synkkiä pääkallopaitoja tms. En oo myöskää innostunu paidoista joissa lukee kissan kokoisilla kirjaimilla adidas, reebok tms. En tiiä saako urheilukaupoista muuta.

No hennesillä on pojille nyt paljon värejä, mutta aika paljon on tota printtikuvioo edessä. Loggilla on yksvärisiä ja raidallisia paitoja jonka laadusta oon saanu paljon kehuja. Katso netistä. Siellä on enemmän värivalikoimaa kun myymälässä.

Mä olen löytänyt samaa kokoa käyttävälle ekaluokkalaiselle kivoja vaatteita Po.p:lta (yksivärisiä ja raitakuosia) ja Kameleont Designilta. Jälkimmäisiä vaatteita tilasin Ruotsista kun siellä on kunnon ale tänne verrattuna.

Jotain yksittäisiä paitoja ja housuja löytyy myös ihan KappAhlista, Lindexiltä ja H&M:lta. Ne H&M:n LOGG-vaatteet on aikasta hyvälaatuisia muihin tuon kaupan vaatteisiin verrattuna.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä