mistä löytyisi äitiyspaita jossa vauvan kuva masun kohdalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja G5P4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

G5P4

Vieras
Viime raskaudess löysin jostain suomalaisesta nettikaupasta aivan ihana valkoisen pitkähihaisen paidan jossa oli masun kohdalla vauva pää alaspäin asemissa.Vauva oli hopean värinen ja se koostui sanoista I LOVE YOU muistaakseni kaikilla eri kielillä.

Silloin siitä ei ollu saatavilla L tai XL kokoja joita piti tulla myöhemmin myyntiin joten viime raskaudessa en ehtiny saamaan sellaista.

Nyt uudelleen raskaana ja haluisin tosi paljon löytää sen paidan tai jonku muun vastaavaan.

tietääkö kukaan mistä voisi löytyä?

Kiitos :)

http://www.bebelane.com/catalog/product_info.php?cPath=21_31&products_id=153

vastaan itse...jee löysin.mut vauva ei ollutkaan pääalaspäin.Tuolla oli muitakin hauskoja paitoja

lapset nukkuu ni tääkin äiti täällä vaan roikkuu.En tajunnu,että kelloo on jo noin paljon.

Just suunnittelin että taidanki itse käydä ostaa H&M valkoisen äippä t-paidan ja painaa ekaa kertaa tuolla paita prässillä vauvan kuva siihen paitaan. Just viime viikolla sain selvitettyä mistä niitä siirtopapereita saa ostettua. Nyt vaan suunnittelee tekstiä tai vauvaa tai jotain muuta juttua paitaan. Se ultra kuvakin olis aika hauska laittaa....

hmm....eipä tässä enää uni tule ku ideoita alkoi pursuamaan.

noita kahta paitaa mäkin katsoin. Toi lyhyt hihainen vois olla paras ku kevään lopussa syntyy vauva ja olen muutenki lämminveistä sorttia paitsi näin alkuraskaudessa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja G5P4:
noita kahta paitaa mäkin katsoin. Toi lyhyt hihainen vois olla paras ku kevään lopussa syntyy vauva ja olen muutenki lämminveistä sorttia paitsi näin alkuraskaudessa ;)

Sinne allehan voi laittaa jonku valkoisen pitkähihasen paidan.Niin on sit tavallaan kaks eri paitaa.

Yhteistyössä