Mistä löytyy tosi pieniä (74-80cm) pikkuhousuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pienen äiti

Vieras
Kaikkialta, mistä itse olen etsinyt, alkavat koot vasta 92cm ja ne on tosi isoja.

Meillä siis tyttö 1v3kk alkaa olla jo päiväkuiva, kotona ei käytetä enää vaippaa ja täällä kulkeekin ilman housuja pitkä mekko päällä. Kyläreissuilla pidetään vielä varmuuden vuoksi vaippaa, mutta ei ole siihenkään enää tullut mitään muutamaan viikkoon, joten olis varmaan aika hankkia pikkupöksyjä. MUTTA EI NIITÄ OLE MISSÄÄN, tai sitten olen vaan sokea.

Tyttö on 80cm/10kg mutta pienipyllyinen.

Olisin kiitollinen, jos joku osaisi myös vinkata, mistä löytyisi pitkiä aluspaitoja. Meillä alkaa jäädä bodytkin pois käytöstä ja syksyksi/talveksi olis kiva olla pitkä aluspaita, joka pysyis housuissa niin ettei selkä ole paljaana.

ootko kattonu onko vauvamallistossa?
Jos on pikkupyllyinen, ni suosittelen hipstereitä.. meil ne on ainakin olleet toimivia.. http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=45917&productId=246410&articleId=264395&variantId=2507716&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Kiitos Kaisa, tilaan noita jälkimmäisiä! Näyttävät ainakin kivan mallisilta kun on tuollainen korkea malli, pysynee hyvin ylhäällä ja sinne saa aluspaidan helmankin tungettua!

Kyllä Kaksplussalla vaan tiedetään! :D

Alkuperäinen kirjoittaja pienen äiti:
Kaikkialta, mistä itse olen etsinyt, alkavat koot vasta 92cm ja ne on tosi isoja.

Meillä siis tyttö 1v3kk alkaa olla jo päiväkuiva, kotona ei käytetä enää vaippaa ja täällä kulkeekin ilman housuja pitkä mekko päällä. Kyläreissuilla pidetään vielä varmuuden vuoksi vaippaa, mutta ei ole siihenkään enää tullut mitään muutamaan viikkoon, joten olis varmaan aika hankkia pikkupöksyjä. MUTTA EI NIITÄ OLE MISSÄÄN, tai sitten olen vaan sokea.

Tyttö on 80cm/10kg mutta pienipyllyinen.

Olisin kiitollinen, jos joku osaisi myös vinkata, mistä löytyisi pitkiä aluspaitoja. Meillä alkaa jäädä bodytkin pois käytöstä ja syksyksi/talveksi olis kiva olla pitkä aluspaita, joka pysyis housuissa niin ettei selkä ole paljaana.

Meillä on hiukan pidempi ja 11 kg tyttö. Meillä käytössä muumien alkkarit (Citymarket). Koko oli muistaakseni 80 tai 92. Mutta hyvin pysyvät päällä =)

Yhteistyössä