mistä mä löydän kiltin miehen joka ei kuitenkaan ole mikään nössö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "taotao"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"taotao"

Vieras
baarista kun eksyy mukaan aina ne seksin perään olevat.Ja kyllä,kyllä menen itekin baariin joskus ihan vaan siinä mielessä mutta kun olis kiva löytää sellanen kiltti mies. Mä en ikinä saa miestä enää ja mä olen vielä suhteellisen nuorikin,jää vauvatkin saamatta.Mä olen kiltti ja lämmin ite ja tarviin samanlaisen kaverin rinnalleni mutta kuitenkin sellasen josta löytyy myös sitä draivia.

Minä tunnen useammakin, mutta ne on kyllä kaikki varattuja. Yllättävää.. :)

Kyllä sinäkin vielä oman kullan löydät. Niitä tupsahtelee välillä mitä mielenkiintoisimmissa paikoissa eteen, toisaalta normit; harrastukset, työ, kurssit, vaikka ravintolat, niissä luo kontakteja jos vain haluaa :)

Minä tunnen useammakin, mutta ne on kyllä kaikki varattuja. Yllättävää.. :)

Kyllä sinäkin vielä oman kullan löydät. Niitä tupsahtelee välillä mitä mielenkiintoisimmissa paikoissa eteen, toisaalta normit; harrastukset, työ, kurssit, vaikka ravintolat, niissä luo kontakteja jos vain haluaa :)

en harrasta mitään,pitäs ruveta kunhan keksis mikä kiinnostais,töissä on pelkkiä naisia,en käy missään kursseilla.Mun työ vie matkoineeen päivineen niin suuren ajan päivästä etten ehi mitään muuta arkisin eli kontaktit pitäs luoda viikonloppusin ja tää on sit niin pieni paikka et viikonloppusin täällä ei juuri mitään ole paitsi ravintolat ja yökerhot illalla.Onneks kesä tulee ni kaupunki täyttyy turisteista vaikka en mä tiedä miten niihinkään nyt tutustuu.

[QUOTE="taotao";26170795]en harrasta mitään,pitäs ruveta kunhan keksis mikä kiinnostais,töissä on pelkkiä naisia,en käy missään kursseilla.Mun työ vie matkoineeen päivineen niin suuren ajan päivästä etten ehi mitään muuta arkisin eli kontaktit pitäs luoda viikonloppusin ja tää on sit niin pieni paikka et viikonloppusin täällä ei juuri mitään ole paitsi ravintolat ja yökerhot illalla.Onneks kesä tulee ni kaupunki täyttyy turisteista vaikka en mä tiedä miten niihinkään nyt tutustuu.[/QUOTE]

No ensinnäkin asennemuutos olisi sillai paikallaan, että sä et varmasti tapaa ketään mielenkiintoista tai ainakaan anna sille mahdollisuutta vaikka eteen tulisikin, jos olet asennoitunut valmiiksi pessimistinä 'kun en mä kuitenkaan'.

Toisekseen, sitä "oikeaa" ei varmasti löydä etsimällä, vaan kyllä ne useimmiten tuppaa tupsahtamaan eteen mitä odottamattomimmissa tilanteissa.

Pitää vaan uskaltaa uskaltaa. Viedä itsensä ulos sieltä kodista, aloittaa uusia harrastuksia, käydä ulkona, tavata kavereiden kavereita jos vaikka sieltä alkaisi joku kiinnostaa. Antaa itsensä heittäytyä jos yhtään mielenkiintoinen tyyppi tulee eteen :)

Mä löysin jostain facebookin flirtti-sovelluksesta. Nyt ekoista treffeistä aikaa 3,5v ja perhe kasvanut kahdella lapsella. Mies on hauska, huomaavainen, tunnollinen, laittaa perheen ykköseksi, hyvin koulutettu, laulaa, tanssii ja hupsuttelee. Enpäs olisi uskonut, että sielt tollasia löytää, mutta niin siinä vaan kävi :)

Löysin sellaisen kun olin yksin vieraassa kaupungissa erään kulttuuritapahtuman jatkobileissä. Jonkin aikaa tapailtiin, mutta mokasin jutun, kun en kyynisyyttäni uskonut niin hyviä miehiä olevankaan, vaan laskelmoin teeskenteleväksi pelimieheksi. Ihan voisi tässä itseensä mennä. ...Noh, nyt ainakin tiedän mistä pidän, ja että sellaisia miehiä on olemassa. Kiltti, kohtelias, hellä ja huomaavainen, mutta myös itsenäinen, ronski, vahva, miehekäs ja järjettömän seksikäs. Aaah... toivottavasti ei ollut viimeinen lajiaan... : )

No ensinnäkin asennemuutos olisi sillai paikallaan, että sä et varmasti tapaa ketään mielenkiintoista tai ainakaan anna sille mahdollisuutta vaikka eteen tulisikin, jos olet asennoitunut valmiiksi pessimistinä 'kun en mä kuitenkaan'.

Toisekseen, sitä "oikeaa" ei varmasti löydä etsimällä, vaan kyllä ne useimmiten tuppaa tupsahtamaan eteen mitä odottamattomimmissa tilanteissa.

Pitää vaan uskaltaa uskaltaa. Viedä itsensä ulos sieltä kodista, aloittaa uusia harrastuksia, käydä ulkona, tavata kavereiden kavereita jos vaikka sieltä alkaisi joku kiinnostaa. Antaa itsensä heittäytyä jos yhtään mielenkiintoinen tyyppi tulee eteen :)

mä olen kieltämättä vähän pessimisti,en usko itelleni tapahtuvan ikinä mitään hyvää.Olin ihan ihmeissäni aikanaan kun ex halus ruveta tapailemaan mua ja ihan sen ehdotuksesta.Tosi mukavan olosia miehiä tullut tuolla baareissa vastaan mutta ei ne halua tavat uudelleen,olen siis joillekin mukavan olosille ehdottanut mutta kun ei niin ei.Mä yritän nyt asennoitua niin et kesä tois uusia tuulia. Ja kyllä mä olen ehkä etsimällä etsinyt sitä miestä sitä en kiellä ja tiedän ettei se niin ainakaan tule onnistumaan.Ei tietysti saa menneitä muistella tai verrata mut exän aikaan etin kans ja heti kun totesin et en ikinä löydä ketään ja lopetin sen etsimisen ni hups vaan,ex tupsahti eräänä kesä iltana mun elämään.

Yhteistyössä