Mistä mä saan tietokoneelleni jonkun ohjelman jolla imuroin musiikkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei nörtti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei nörtti

Vieras
Omaan käyttöön vain tulisi musiikki, lähinnä soittimella kuuntelisin lenkin aikana. Nyt olen ladannut musiikkia lataayoutuben kautta eli olen ladannut youtuben videoista vain äänen mp3-muodossa, mutta tuo sivusto takkuaa monesti lataamisen kanssa.

Spotify mulla on, mutta sieltähän ei saa musiikkia siirrettyä soittimeen.

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24381792:
Mulla on torrent.

torrentti on varmasti ihan hyvä...

Kai tiedät ap, että musiikin lataaminen myös omaan käyttöön on laitonta! Jos haluat laillista musiikkia niin musiikki kaupat on paras vaihtoehto (esim.poimuri)

Alkuperäinen kirjoittaja Ei nörtti;24381786:
Omaan käyttöön vain tulisi musiikki, lähinnä soittimella kuuntelisin lenkin aikana. Nyt olen ladannut musiikkia lataayoutuben kautta eli olen ladannut youtuben videoista vain äänen mp3-muodossa, mutta tuo sivusto takkuaa monesti lataamisen kanssa.

Eli haluat siis ohjeita, kuinka varastaa musiikkia?

Alkuperäinen kirjoittaja Ei nörtti;24381786:

saapas spotifystä musiikkia siirrettyä "itselleen" kun ekaksi maksaa siitä, torvelo.

tuossa yksi paikka
http://www.mikseri.net/
Mikseri on musiikkiyhteisö,
jossa voit kuunnella, ladata ja arvostella suomalaista musiikkia,
lisätä rajattomasti biisejä, luoda oman artistisivun, kerätä arvosteluja ja faneja

[QUOTE="sasa";24381937]Varastatko kaiken muunkin haluamasi? Ruoan kaupasta? Vaatteet? Polttoaineet?[/QUOTE]
Musiikin kopiointi on varastamista, ja ihmisen kloonaus on kidnappaus.

[QUOTE="sasa";24381937]Varastatko kaiken muunkin haluamasi? Ruoan kaupasta? Vaatteet? Polttoaineet?[/QUOTE]

Totta kai. :) Nytkin parasta aikaa varastan musiikkia tuon lataayoutube-sivuston kautta. :)

Varastapa nyt naapurin polkupyörä ja hurauta kirjakauppaan varastamaan joku asiaa käsittelevä kirja, jota saat neuvoja. Käytätkö muuten juuri nyt naapurin langatonta verkkoa?

[QUOTE="vieras";24381970]Varastapa nyt naapurin polkupyörä ja hurauta kirjakauppaan varastamaan joku asiaa käsittelevä kirja, jota saat neuvoja. Käytätkö muuten juuri nyt naapurin langatonta verkkoa?[/QUOTE]

tuli ihan mieleen tuosta että enää ei ole rikos käyttää salaamatonta langatonta nettiä.

[QUOTE="vieras";24381970]Varastapa nyt naapurin polkupyörä ja hurauta kirjakauppaan varastamaan joku asiaa käsittelevä kirja, jota saat neuvoja. Käytätkö muuten juuri nyt naapurin langatonta verkkoa?[/QUOTE]

Oletko vähän tosikko. :D Kiitos, mulla on oma pyörä ja oma netti. Kirjastosta saa lainata ilmaiseksi eikä tarvitse varastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24382047:
:popcorn: seuraa mielenkiinnolla mihin tämäkin keskustelu vielä johtaa :D
Suomessa on lehdistö mustamaalannut vertaisverkkotoimintaa niin paljon, että kaikki viiskypäset tädit tulevat nyt paheksumaan kiimoissaan kun luulevat asiasta jotain tietävänsä. Siitähän he eivät nimittäin tiedä mitään, että suomalaiset tekijänoikeusjärjestöt vetävät kuluttajilta välistä aivan helvetisti koko ajan. Piraatit ne on vaan varkaita, kyllä kyllä :D

hyacinth.jpg

Piraatteja, senkin varkaat, iik!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä