Mistä mä sitten löydän ne käytetyt vaunut yms vauvasälät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 39+5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 39+5

Vieras
Siis kun mä kyselin täältä kerran että kannattaako ostaa vaunut nettikaupasta jossa voin maksaa osamaksulla vai ylihinnoitellut käytetyt,niin täällä vannottiin että niitä hyviäkin löytyy käytettynä mm. nettikirppareilta. Huuto.netiä en käytä, keltaisessa pörssissä ei ole yksiäkään täältä päin,tai jos on,hinta on kamala. Ja kun ei päästä hakemaan mistään kaukaa kun ei ole autoa.
Mistä mä siis vielä katson,alkaa tulla kiire kohta.
Vinkkejä kaipaan.

Tarvitsen siis vaunut ja pinnasängyn nyt ensihätään ainakin.

Saattaa ehkä auttaa jos laittaisit vaikka paikkakunnan tai suunnan mis asut, täälläkin kun on monella niitä ylimääräisinä ja myisi pois. Samoin kannattaisi rekisteröityä niin halukkaat myyjät saisi yksärillä suhun yhteyttä.

Mulla on kauppojen seinällä ilmotuksia,keltasessa pörssissä, neuvolan seinällä, terkkarin ilmotustaululla,paikallislehdissä(pikkulehessä sekä alueella ilmestyvässä sanomalehessä). Lähialueen kirpiiksillä ei ole ollut yksiäkään vaunuja,rattaita kyllä.

Asun Varsinais-Suomessa

Vie viesti paikallisiin mamma- ja taaperokerhoihin myös. Huutis on minusta kyllä hyvä ja matkahuollolla saa noin 15 eurolla rahdin. Soita kauempana oleviin kirppiksiin ja kysy ensin onko heillä etsimiäsi asioita, päätä sitten menetkö katsomaan/ostamaan.

En osta enää huutiksesta sen takia että niin monesti tullut kakkaa paketissa,vaikka kuvat on olleetkin näytillä
Mamma ja taaperokerhoja ei ole täällä,yksi on keskustassa mutta siellä ei saa ilmoitella.

Yhteistyössä