Mistä mä taas tiiän yhtään mitään kuka on tulossa ja täh!? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Vieraita synttäreille oli tulossa 20+ henklö ja nyt tosiaan kaikki muut on epävarmoja paitsi 6. WTF?!:o Sitten kun niille soittaa ja kysyy että ootteko tulossa vai ette että tiedän kuinka paljon mitäkin pitää ostaa ni ei mitään selvää vastausta kun ei tiiä tullaanko kipeeksi ja ku on tota allergiaa katsotaan sitten lauantaina!! Mitä mä sillä helvetin tiedolla enää lauantaina teen jos juhlat pitäis olla sillon! Ei siinä mitään jos olis kyse vaikka kolmesta tai vaikka viidestäkin mutta et yli 10! Ens vuonna mä laitan ilmottautumis kortin misä on päivämäärä ja puhelinnumeron. Jos ei sihen mennes ole vastannu ni on se automaattinen kieltäytyminen, eikä tartte tulla.... :kieh: :kieh:

Tosi ärsyttävää. Itse kyllä ainakin voisin vaikka heti ilmoittaa, että menen rippijuhlaan heinäelokuun vaihteessa. Ja se on sitten niin eikä ehkä tai tyyliin, jos ei sada, tulemme. Menemme kaikki ja ainoastaan sairaus tai muu iso syy voisi estää sovitun menon. En muuten tajua, miten allergia liittyy synttäreihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Ens vuonna mä laitan ilmottautumis kortin misä on päivämäärä ja puhelinnumeron. Jos ei sihen mennes ole vastannu ni on se automaattinen kieltäytyminen, eikä tartte tulla.... :kieh: :kieh:
Ei se auta, osa tulee siltikin :laugh: :laugh: :laugh:

Arvaa miten kiva on kysellä perään, kun minä järjestän juhlia kodin ulkopuolella ja kutsuttuja on vajaat 20 ja noin kolmannes vaivautui ilmoittamaan määräpäivään mennessä :headwall: Maksu menee osallistujamäärän mukaan, joten lyö sitten lukkoon sekin. Saa nähdä tuleeko paikalle se, joka ilmoitti kyselyjen jälkeen, että tulee jos ehtii..

Ihmiset tykkää päättää vasta viime tipassa ja varmaan osittain fiiliksen mukaan. Nuorempana (lue: ennen lapsia) järjestettiin pienet vappujuhlat aattona muutaman ystävän kesken. Olin töissä vappuaaton ja päivän aikana alkoi tulla ilmoittautumisia puolitutuiltakin. Iltapäivällä laskeskelin, että 6 henkilöä oli muuttunut 30 henkilöksi. Ei muuta kuin ilmoitin töissä, että nyt tuli kiire kauppaan :D :D

Tulipas nolo olo. Meillä on oikeasti paljon sairastavat ja voimakkaasti allergiset lapset. Kyllä meidän on pakko aina eläinpaikkaan mennessä tai pahimman siitepölykauden aikana päättää menemisestä vasta saman päivän aamuna lasten voinnin mukaan.

Ei tämä ole kenenkään tahallista ärsyttämistä, ikävää tämä on itselle ja lapsillekin. :(

Mun mielestä joko ilmoittaudutaan tai sitten ei. Jos ne allergiat on pahana juhlapäivänä niin sit voi ilmoittaa, että ei pääse tulemaan. Sama flunssan sun muiden kanssa. "Ei huvita" ei ole mikään syy siinä vaiheessa jos on ilmoittauduttu. Todella ärsyttävää tollanen. Meillä oli isohkot valmistujaisjuhlat jokunen aika sitten ja kutsuttuja oli n. 20. KAIKKI ilmoittivat tulevansa, varasin ravintolaan pöydät ja sovin menuusta jne (kustansin kaiken). No kas vaan, puolet ilmoitti 3 päivää ennen etteivät millään JAKSA lähteä ajamaan kauempaa. Nää juhlat oli ollu tiedossa jo pidemmän aikaa. Kyllä itketti ja suututti niin mahdottomasti. Lopulta 8 kutsutuista saapui paikalle.

Minusta vain on niin, että joko yksiselitteisesti ja kohteliaasti ilmoitetaan, ettei olla tulossa tai sitten ilmoittaudutaan tulijoiksi. Jos perheestä joku on kipeä, hän jää kotiin tai lapsi turvalliseen hoitoon (toki jos lapsi tarvitsee vanhempaa, niin toinen jää kotiin tai jos on tartuntavaara, niin koko perhe ). Ihan vain hetken mielijohteesta ei jäädä kotiin, kun juuri sillä hetkellä ei jaksaisi tai on huono fiilis eikä myöskään ilmoittautumatta mennä juhliin. (Firman juhliin ilmestyi 20 kutsuttua ja ei-ilmoittautunutta paikalle - pöydät ja kattaukset loppuivat kesken... ). Kyse on juhlien ja kohteen kunnioittamisesta ja yksinkertaisesti huomaavaisuudesta :).

Yhteistyössä