Mistä mä voin saada töitä 16.00 jälkeen!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milanna harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milanna harmaana

Vieras
Kun mä olen kahden lapsen kanssa kotona,mies tule töistä vast neljältä,raha tilanne on aika heikko(olen ulkomalainen)Kiitos kaikille ketkä voivat antaa vinkkejä:D

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Iltasiivoojan paikkoja kannattaa kysellä :)
ISS, Lassila-Tikanoja jne.
voi ei ihan mitä vaan,mut ei siivoja pliis :x :D entäs voinko mä saada jostai Hesburgerista tai jotain kotona tehdä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
en mä varma saa :( pitäis olla hygieniapassi ja anniskelupassi :( :( :(

Mäkin sain pari vuotta sitten.. Hyg passin kustansi ja järjesti työpaikka ja anniskelut suoritin myöhemmin muussa yhteydessä, se ei olisi työpaikan kannalta ollut edes pakollista. Ja mulla ei ollut mitään ravintola-alan koulutusta (eikä muuten ole vieläkään, työpaikka vaan on yhä sama.)

voi ei ihan mitä vaan,mut ei siivoja pliis :x :D entäs voinko mä saada jostai Hesburgerista tai jotain kotona tehdä :xmas:

Ei kotona voi tienata suomessa oikein. Ja hesellä maksetaan todennäköisesti huonommin kuin siivouksesta. Mikä siivouksessa vikana? Osa-aikaista työtä ihan ok palkka.

en mä varma saa :( pitäis olla hygieniapassi ja anniskelupassi :( :( :(

Mäkin sain pari vuotta sitten.. Hyg passin kustansi ja järjesti työpaikka ja anniskelut suoritin myöhemmin muussa yhteydessä, se ei olisi työpaikan kannalta ollut edes pakollista. Ja mulla ei ollut mitään ravintola-alan koulutusta (eikä muuten ole vieläkään, työpaikka vaan on yhä sama.)
aha!Wau kiva!Pitäsi mun sitten katsoa,ehkä on jotain töitä... :D missä muuten etsitään töitä?Mä tiedän vain yks sivu internettissä mol.fi,mut ei sielä oo mitään :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei kotona voi tienata suomessa oikein. Ja hesellä maksetaan todennäköisesti huonommin kuin siivouksesta. Mikä siivouksessa vikana? Osa-aikaista työtä ihan ok palkka.
en mä halua enää mihinkään mennä siivoamaan,kun muuten kotona pitäis siivota joka päivä :whistle: :/ B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

en mä halua enää mihinkään mennä siivoamaan,kun muuten kotona pitäis siivota joka päivä :whistle: :/ B)

Joo, onhan se niinkin. tosin toimistojen ja laitosten ym siivous erilaista kuin kotona.

ai nii mä vielä puhun Suomeks huonosti :( :x mut ymmärrän ihan kaikki,ja se on vaan sen takia kun olen jo 4v kotona ja koko ajan puhun vain Venäjäksi,pikku hilja Sumen kieli unohdu :headwall:

Toisille siivoaminen on ihanaa, koska näkee kätensä jäljet ja jättää paikat puhtaaksi. Kotona ikuisuusprojekti, parhaassa tapauksessa tekmäsi työ tuhoutuu 5min:ssa

mä jaoin mainoksia kaks kertaa viikossa,aikaa ei ollu muuten määritelty kuin keskiviikon aikana 6-21 ja viikonloppuna lauantaina tai sunnuntaina 12-21 mennes.suurin osa työstä kotona eli lajittelu ja sitten jako.mulla oli 400 taloutta joten jakamiseen meni aikaa noin 1½-2h.mulla toki oli auto
käytössä.rahaahan siitä ei hirveesti käteen jääny ku noin 100e/kk.

ainiin ja nyt ainaki näytti olevan itellalla haussa täälä e-p:lla 150 jouluapulaisen paikkaa auki joka sopii kotiäidillekkin.

juu,pitäs varma mennä sitten siivoamaan,ei se varma oo niin kauhea,mä haluan vielä joskus tuulevaisudessa mennä opiskelemaan ,on joku kurssi se kestä vain kuukaus ja sieltä voi saada hygieniapassi ja anniskelupassi ja he autavat etsiä töitä :snotty: =)

Yhteistyössä