Mistä mukava ja fiksu nainen Turun lähistöltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jussillenainen!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jussillenainen!

Vieras
Ystävälläni on syntymäpäivät ja ajattelin nyt koettaa tällaista erikoista lahjaa: Yritän löytää ystävälleni treffiseuraa! :D Täällä kun aina valitetaan, että missä ovat kaikki hyvät miehet, jotka olisivat vielä vapaana, niin tässä olisi nyt koko paketti! :)

Elikkä tässä siis tietoja ystävästäni: Hän on 26-vuotias insinööri Turusta. Hän on mukava, hauska, fiksu ja avulias herrasmies. Vapaa-ajallaan hän urheilee ja ulkoilee mielellään ja viettää myös aikaa ystäviensä kanssa. Hänellä on vakituinen työpaikka ja muutenkin elämä mallillaan! Hän pukeutuu kivasti ja pitää eläimistä ja lapsista.

Hän on luotettava, kiltti ja hyvätapainen mies, mutta hieman ujohko, eikä osaa iskeä naisia. :D

Jos joku kiinnostui, niin kysellä saa lisää!

Luon nopeasti väliaikaisen sähköpostin, johon omia yhteystietojaan saa laittaa, mikäli kiinnostuu tästä ystävästäni! Voi laittaa myös pientä kuvausta itsestään ja jotain viestiä, jos tahtoo. Annan yhteystiedot sitten kortin mukana ystävälleni :) En anna suoraan ystäväni tietoja, sillä olisi ikävä yllätys, jos hän saisikin jotain tyhmiä viestejä. :/

Annan kortin siis tänään, joten nyt pikaisesti yhteystietoja tulemaan! :D

En etsi itselleni. Olen naimisissa ja minulla on pieni vauva. :D Täällä tuntuu vaan aina olevan valitusta, ettei ole hyviä miehiä tarjolla, niin nyt olisi! Ajattelin lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla, mutta ei täältä ehkä sitten löydy kiinnostuneita. :(

Harmi että olen kymmenen vuotta liian vanha. Toivottavasti joku ihana nainen tarttuu tarjoukseen. Onnea matkaan ja onnittelut ystävällesi!

Voi harmi! Toivon tosiaan samaa. Ystäväni olisi kaikin puolin loistava kumppani, mutta kun ei välitä käydä baareissa tms, niin ei oikein ole löytänyt paikkaa, jossa tavata naisia :/ Toivottavasti nyt joku innostuisi! :) Hauskaa juhannusta!

Yhteistyössä