Mistä muusta rintojen kipeytyminen voi johtua kuin raskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eieiei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eieiei

Vieras
siis rinnat ovat eilisestä asti olleet todella kipeät???

syön e-pillereitä mutta viime laatan aikana minulla oli penisiliinikuuri ja siinä oli että voi heikentää ehäisytehoa, menkat kuitenkin tulivat normaalisti. nyt olen noin puolessa välissä tätä laattaa ja rinnat ovat ihan kosketusarat! mistä muusta toi voi johtua kuin raskaudesta??

nimimerkillä ei todellakaan vauvaa nyt tähän ajankohtaan!

ai niin ja mainittakoo että kummassakin edellisessä raskaudessa mulla on rinnat kipeentyneet samallalailla joten siksi panikoin että eihän vaan ole vahinki sattunut..

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja eieiei:
Ovulaatiosta tai alkavista menkoista.

no toivotaan. koskaan aikasemmin kokenut tämmöstä tuskaa rinnoissa. :/

Jos se lääkekuuri on heikentänyt niiden pillereiden tehoa ja kaikesta huolimatta sä ovuloit. Mä käyttäisin varmuuden vuoksi kondomia jos vaavi ei ole tervetullut.

no voisiko se vaikutus olla vasta näin myöhään, siis sen penisiliikuurin heikentymisvaikutus?

Ovulaatiosta tai alkavista menkoista.

no toivotaan. koskaan aikasemmin kokenut tämmöstä tuskaa rinnoissa. :/

Jos se lääkekuuri on heikentänyt niiden pillereiden tehoa ja kaikesta huolimatta sä ovuloit. Mä käyttäisin varmuuden vuoksi kondomia jos vaavi ei ole tervetullut.

no voisiko se vaikutus olla vasta näin myöhään, siis sen penisiliikuurin heikentymisvaikutus?

Emmää osaa sanoa, mut sen kuurin lääkeainettahan on sun elimistössä vielä sen kuurin loputtuakin. Ja mun mielestä vaikuttaa siltä, että sä ovuloit. Mut emmää mikään lääkäri oo...

Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
ovulaation aikaan nännin alue mulla kipeä ja raskautuessa sitten siirtyi koko rintoihin..

no mulla koskee koko rintoihin. ei erityisesti nännin alueeseen eikä mihinkään. jomottaa oikeastaan kokoajan yleisesti kaikkialle.

Yhteistyössä