Mistä näitä ääliövanhempia sikiää?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Tytön eskarikaverille nousi eilen kuume, ja valitti vatsakipua. Haettiin pois kesken päivän.

No, tänä aamuna ko. lapsi tuotiin kuitenkin hoitoon....ja tyttö kertoi, että "Erkille" nousi taas tänään kova kuume ja se oksensi, sitten se haettiin taas kotiin :headwall:

Pässejä vanhempia, kun ei edes sairasta lasta voi kotona pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja sellasta se on:
Jos ei aamulla ole kuumetta,et saa olla pois töistä vedoten lapsen sairastamiseen.

Kuka noin sanoo? Sitäpaitsi sen sairaan lapsen kun viet lääkäriin jo edellisenä iltana, saat ihan varmasti saikkua seuraavallekin päivälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sellasta se on:
Jos ei aamulla ole kuumetta,et saa olla pois töistä vedoten lapsen sairastamiseen.

Kuka noin sanoo? Sitäpaitsi sen sairaan lapsen kun viet lääkäriin jo edellisenä iltana, saat ihan varmasti saikkua seuraavallekin päivälle.

Nimenomaan. Ainakin täällä Turussa - ja ko. lapsi kuuluu saman terveysaseman piiriin kuin me, eli homma 100% varmasti on noin yksinkertaista.

Muistan itse tapauksen, kun olin päiväkodissa töissä. Odotin esikoistani ja vanhemmat sen kyllä tiesivät jo. Lisäksi viereisessä ryhmässä oli toinen raskaana oleva työntekijä. Äiti toi ryhmääni lapsen hoitoon ja lähti töihin. Lapselle nousi klo 10 aamulla kuume ja soitin äidin hakemaan lapsen kotiin. Äiti sanoi puhelimessa, että joo, kävivät jo viikonloppuna päivystyksessä hakemassa lapselle apua ja kyseessä on varmaan parvo-rokko. Ei kuitenkaan halunnut kertoa päiväkodissa, ETTEMME ME RASKAANAOLEVAT TURHAAN HERMOSTU. Tässäkin kyseessä ihan koulutettu ja "fiksu" vanhempi. Että joo, jostain ihmeestä niitä sikiää!

Näin ne vastaukset jakaantuu täällä.Itse tein jokin aikaa sitten avauksen samasta aiheesta kun tuodaan puolikuntoiset muksut aamulla hoitoon ku ei sillä mitään enää aamulla ollut ja sitten päivän mittaan nouseekin se kuume ja viikon sisään kaikki hoidossa olevat ovat kipeinä.Mulle vastattiin ettei saa olla pois töistä joka niiskasusta ja yskäsystä ellei kuumetta ole.Pätee mun mielestä ihan mahatautiin siinä kuin rokkoihin ja flunssaankin.

Yhteistyössä