Mistä näitä ihmisiä riittää (pennun myynti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija u
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija u

Vieras
Joskus käy mielessä että ihmiset vois ottaa asioista selvää ja jopa käyttää omaa järkeä. Jos pentu on sekarotuinen ja kääpiökokoinen ja h.500€ , kaikki sirut,rokotukset eläinlääkärin tarkistuksessa käynyt. Syntynyt sectiolla.

Sit kysellään onko vanhempien selät kuvattu!- varmaan on, kun ei tämän rotuisilla puhtaillakaan rekisteröidyillä pennuilla selkiä kuvata!

Toisella rodulla rekisteröintiin ei vaadita muuta kuin isältä normaalit kivekset. Toisella rodulla vaadittais rekisteröintiin silmätutkimuset.

Jos on niin kiinnostunut pennusta kuinka ei vaivaudu ottamaan selvää edes tälläsestä?

Muutenkin kysellään samat asiat mitä ilmoituksessa jo kerrotaan. Mutta itseä ei esitellä. Enpä edes vastaa näihin. Mutta ärsyttää. Ei yks turha kysely eikä kaks. Mutta sitten kun tulee 10 viestii :moi mitä rotua tässä on, olen kiinnostunut. Niin alkaa kyllä riittää.

Lukekaa,ilmoitukset, etsikää tietoa roduista. Jos tuntuu oikealta, ottakaa yhteys omalla nimellä, puhelinnumeron ja kotiesittelyn kera!-kiitos

Tuohon pätee sama, kuin mihin tahansa kuluttajakauppaan, on sitten kyse käytetyn tavaran myynnistä tori.fi:ssa, kirpputorimyynnistä tai pentukaupasta tai mistä tahansa missä asiakaskunta koostuu suomalaisista kuluttajista. Suuri osa siitä sakista on persaukisia idiootteja, jotka eivät ymmärrä tai viitsi lukea ilmoitusta eivätkä hakea mitään tietoa itse. Ja hinnasta pitää aina tinkiä jopa täysin härskisti. Älyn taso on samaa luokkaa, kuin isolla osalla tällä palstalla pyörivistä yhteiskunnan eläteistä, työttömistä, syrjäytyneistä, moni- ja mielenterveysongelmaisista ja äitinsä synnytyskanavassa hieman liikaa aikaa ilman happea viettäneistä. Lopputuloksena on myyjälle loputon päänsärky.

En myy suomalaisille urpoille enää koskaan mitään. Tavarat lähtevät kaatopaikalle mieluummin, ja pentukauppaa en edes harkitsisi.

Minä puolestani ihmettelen mistä riittää sekarotuisten pentujen teettäjiä ja miksi ihmeessä on sekoitettava rotuja keskenään. Aikoinaan kun naapurin Musti pääsi astumaan Sessen niin ne pennut joille ei ollut tuttavapiirissä ottajia laitettiin pois päiviltä etteivät joutuneet kiertoon.
Nyt sekarotuisia tehdään ihan tahallisesti ja kynitään niistä rahaa lähes samanverran mitä yhden rodun edustajat maksavat. Törkeää.

Sitä itse ihmettelen että sitten ei voida kertoa eläimen tulevista elinolosuhteista paljon mitään, en minä luovuta eläintä sellaiseen paikkaa josta en tiedä mitään. Vastataan parilla sanalla kaikkiin viesteihin. Eikä voida soittaa puhelimella... outoa.

Sitä itse ihmettelen että sitten ei voida kertoa eläimen tulevista elinolosuhteista paljon mitään, en minä luovuta eläintä sellaiseen paikkaa josta en tiedä mitään. Vastataan parilla sanalla kaikkiin viesteihin. Eikä voida soittaa puhelimella... outoa.
Hehee !
Puhelimella voit soitella vaikka museoon.
Jos tänäpäivänä en saa sähköisesti asioita hoidettua niin hoidan sellaisen kanssa jolle sopii ilman löpinöitä.
Kyllä eläimien myyjiä on enemmän kuin ostajia.

Hehee !
Puhelimella voit soitella vaikka museoon.
Jos tänäpäivänä en saa sähköisesti asioita hoidettua niin hoidan sellaisen kanssa jolle sopii ilman löpinöitä.
Kyllä eläimien myyjiä on enemmän kuin ostajia.

Niin... ei tykätä sähköisesti kommunikoida, sähköpostiviestiä laittaa kuin max.pari lausetta eikä sitten suullisesti puhelimessakaan. mikään kommunikointi tapa ei käy useimmille. savumerkitkö parempi?

Yhteistyössä