Mistä nettikaupasta halvimmalla vaunut? Ja 2.kysymys vielä: tingittekö vaunukaupoilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hih

Vieras
Eli mistä nettikaupasta saa halvimmalla vaunut, olisko jollain kokemusta kertoa?

Ja tuosta tinkimisestä. itse en ole tinkinyt varmaankaan ikinä, joten en sitä myöskään osaa. Miten te aloitatte, "saiskos tuota hintaa alemmas?"..vai?...

:D Kiitti jos joku auttaa :)

Nettikaupassa ei yleensä tinkaus onnistu, mutta livekaupoissa voi kokeilla vaikka, että: "Tästähän saa luonnollisesti hyvät alennukset.." "Ja tinkimisvaraahan teillä tietysti on.." Tai jotain tuollaista vastaavaa..

Alkuperäinen kirjoittaja epäileväinen:
Mutta saako sitä hintaa alemmas esim. jossain lastentarvikkeessa?

:O

Todennäköisesti ei, myyjät vetoaa aina siihen, että hinta on jo tarpeeksi tiukka, ettei pysty yhtään joustamaan. No poikkeuksiakin varmaan löytyy, mutta taitaa olla aika harvinaista..

Minusta tuo tinkiminen on jotenkin ällöä enkä sitä mielelläni tee. Toisaalta olen huomannut, että alennus yleensä onnistuu. Jos on ostamassa jotain suurempaa, kuten pesukonetta tai lastenvaunuja, voi saada joko alennusta tai kaupanpäällistä, jos vain avaa suunsa. Muistaakseni me saatiin vaunujen yhteydessä hoitolaukku halvemmalla.

Ällöä se on siksi, että en tykkää yleensäkään hinnoittelusta, joka ei ole ns. todellista ja joka perustuu pärstäkertoimeen. Enhän minä maitokaupan kassallakaan rupea inttämään alennusta...

Alkuperäinen kirjoittaja amelie-:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Me tilataan Briteistä, saadaan joitain satoja euroja halvemmalla kuin Suomesta.

mistä ja minkälaiset?

Niin kerro toki! Paljon on puhetta saksasta, mutta britit on uusi ulottuvuus näissä jutuissa..

kiinnostaisi myös ruotsalaiset nettiputiikit... :)

Yhteistyössä